Aktywne Wpisy

Vexolax +40
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +18
Pod tym wpisem odliczamy do 1000.
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy
1 komentarz = 1 liczba
ignorujemy głupie komentarze i oszustwa w postaci pomijania liczb
#glupiewykopowezabawy

Przecież to co teraz się dzieje to jest najlepsze co mogło kościół spotkać.
Naprawdę masz wiernych za bandę debili, którzy są za ukrywaniem pefofilow czy robieniem przekrętów w imię Boga?
Księża są odklejeni od rzeczywistości, najlepszym dowodem na to jest wpuszczanie polityków na ambonę.
Od kościoła masowo odwracają się wierni i nie jest to wina lewakow czy dziwnych sił tylko samych księży.
@TS_X9: Tu się zgina dziób pingwina. Katolicyzm w całej Europie, również w Polsce odchodzi do lamusa. A Czarnki zadbały o to, żeby proces przyspieszył robiąc z religii mem. Młodzi ludzie w ogóle nie chodzą do kościołów i mają totalnie wywalone w te kwestie. Wielu nawet nie wie jak wygląda probszcz w ich parafii, ponieważ w ogóle ich to nie interesuje. A mówię tu o
źródło: image
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@atpl77: a ja nie jestem za PiSem, ALE nie jestem także za konfederacją
@Lambo994: przecież mamy. Wystarczy wejść na główną wykopu albo włączyć RepublikaTV
@Bumelante: Najpierw sobie wymyślasz jakąś fikcyjną narrację a potem się na nią oburzasz.