Wpis z mikrobloga

Po roku „próby” korzystania z rowerów chyba nadszedł czas na wystawienie opinii firmie Greenbike. Może zacznę od początku zostały zamówione dwa rowery wraz z dostawą i opcją „gotowe do jazdy” za 300 zł. Rowery dotarły… W Krossie wygięty tylni błotnik oraz oba koła ocierają się o błotniki i hamulce a w drugim rowerze przednie koło rownież trze o hamulce. Czyli okazało się że są niewłaściwie przygotowane. Dodatkowo w jednym rowerze zdarty napis. Ale Sklep przyjął reklamację i wymienił oba rowery. Niby wszystko ok ale… rowery nadal niewyregulowane, hamulce do zrobienia a w rowerze Kross… zerwany gwint z korby od pedała i od samego pedała… Serwis powinien przejść szkolenie jeśli za tą usługę klient zapłacił nie małe pieniądze, a w rzeczywistości musi jeszcze raz skorzystać z lokalnego serwisu rowerowego, który chwyta się za głowę widząc w jakim stanie rowery dotarły rzekomo „gotowe do jazdy”.
Bardzo nie polecam zakupów w tym serwisie. Opinia zostanie wystawiona w wszelkich portalach społecznościowych, witrynie Google i serwisie Wykop.pl Chcesz kupić rower? Unikaj Greenbike!!

Przed chwilką dodatkowo zablokowali mnie na fb i instagramie, chyba ekipa od social firmy też powinna przejść szkolenie…

https://g.co/kgs/mY64EWY

https://www.greenbike.pl

#niepolecam #greenbike #drama #afera #serwisrowerowy
karo710 - Po roku „próby” korzystania z rowerów chyba nadszedł czas na wystawienie op...

źródło: IMG_0910

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • 0
@gomjeden to też fakt ale hamulce nie zrobione, nie potrafią przyjąć krytyki tylko blokują. Z tego co widzę to ostatnio dużo negatywnych opinii… Firma nie ogarnia po prostu…
  • Odpowiedz
Dzień dobry. Jako przedstawiciel firmy, informuję iż opinia jest niezgodna z rzeczywistością, tym samym narusza dobre imię marki GreenBike. Autorka, wychodzi z założenia, że strasząc firmę opiniami, jej zgłoszenie reklamacyjne będzie traktowane w inny sposób,
niż pozostałych klientów. W przedmiotowej opinii, znajdują się uogólnienia oraz niedomówienia, przez które, obraz jakości usług świadczonych przez GreenBike może się wydawać niski, lub inny niż jest w rzeczywistości.
W parze z ogromną pracą jaką wkładamy w zapewnienie dużego wyboru rowerów w najlepszych cenach, idzie pełne zaangażowanie w usatysfakcjonowanie naszych klientów, których towar w trakcie trwania okresu gwarancji, przestał spełniać oczekiwania lub mają
oni takie podejrzenia.

Ad "Niby wszystko ok ale… rowery nadal niewyregulowane, hamulce do zrobienia a w rowerze Kross… zerwany gwint z korby od pedała i od samego pedała… " - Tu warto uzupełnić że dostawa rowerów miała miejsca na początku lutego 2023, a
gabriel-niesterowicz - Dzień dobry. Jako przedstawiciel firmy, informuję iż opinia je...

źródło: korespodnencja

Pobierz
  • Odpowiedz