Wpis z mikrobloga

Polećcie proszę na szybko jakieś tanie w utrzymaniu modele aut do około 15k PLN. Potrzebuję na szybko, a nie znam się za bardzo, nie chcę natrafić na minę. Do tej pory jeździłem Corsą C 1.2 75km z 2004r. Szukam czegoś podobnego, tyle że trochę mocniejszego i nowszego, co wytrzyma mi około 5 lat bez większego wkładu finansowego

Wymagania mam raczej niskie:
- nie musi być ekonomiczne paliwowo, ale tanie w utrzymaniu w kwestii części i w miarę solidne
- minimum 100km i silnik 1.4
- klima (najwięcej jeżdżę w lecie)
- rocznik 2008 w górę
- najlepiej sedan/hatchback, ale innymi wersjami nadwozia nie pogardzę
- diesel/benzyna/lpg - bez znaczenia
- nie mam żadnych preferencji co do marek, chociaż najchętniej wziąłbym w obroty jakiegoś azjatę, zamiast niemca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przeznaczenie: głównie dojazd do pracy (6-8km), raz/dwa razy w tygodniu trasa około 20km w 1 stronę ekspresówką, trasa autostradą raz na parę miesięcy też się zdarzy.

Z góry wielkie dzięki jak ktoś poświęci te 30-40 sekund na przeczytanie i polecenie chociaż 1 modelu.

#samochody #auta #otomoto #mechanikasamochodowa #motoryzacja
  • 17
  • Odpowiedz
  • 0
@zenon_z_chorzowa1: szukam tak od paru dni, ale co wpiszę model w google to wyskakuje, że #!$%@? się na potęgę albo, że zżera go rdza. Pierwsze auto kupiłem całkowicie losowo bez konsultacji z nikim i miałem farta, którego pewnie drugi raz miał nie będę
  • Odpowiedz
  • 0
@zenon_z_chorzowa1: wiesz, chodzi mi o info typu "opel corsa D git w wersji 1.4, ale 1.6 omijaj, bo się psuje". Otomoto mi tego nie powie, bo ludzie chcą się w dużej mierze pozbyć kłopotu, więc zachwalają te swoje nieudane zakupy żeby tylko opie#dolić
  • Odpowiedz
Clio 3 z 1.2t lub 1.6.

1.2 turbo to stare dobre D4FT. To jest po prostu dołożone turbo do wolnossącego 1.2. LPG przyjmuje, tylko uważaj bo jest nie ma hydrauliki i trzeba regulować zawory ale są na śrubki więc mały koszt.

1.6 to K4M. W internecie znajdziesz wszystko co Ci jest potrzebne.
  • Odpowiedz