Aktywne Wpisy
![Kolorowezworki](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kolorowezworki_GZk5CpXOX8,q60.jpg)
Kolorowezworki +160
Zdałem sobie sprawę, że przepisowa jazda po Polsce jest nie lada wyzwaniem. Podczas moich ostatnich wyjazdów, których trasa łącznie to ponad 2k km, postanowiłem sobie, że będę jechał w 100% zgodnie z przepisami. W przypadku ograniczenia prędkości - tempomat +7km/h bo o tyle mniej więcej zawyża mój prędkościomierz. Inni kierowcy się zachowują jak jakieś małpy - podjeżdżają pod dupę, machają łapami, migają światłami, wyprzedzają i hamują przed maską, wyprzedzają na trzeciego, wyprzedzają
![stormi](https://wykop.pl/cdn/c0834752/568720e45767590d30436e0f9542a108ef1b8c1764ade0722e67fa2d10e8fef4,q60.jpg)
stormi +6
czy jest tutaj ktos przystojni? czy jestem skazana na rozmowy z brzydalami
#motocykle
W weekend tamtędy jechałem i był straszny korek (wianki nad Wisłą w Warszawie), policja na każdym rogu i nie byłem pewny czy mogę ich jakoś ominąć, inni motocykliści wymijali i nie widziałem, żeby kogoś zlapali, a że ja mam kat. A od niedawna to się trochę
źródło: moto1
PobierzW teorii masz jechać tylko tam gdzie są linie przerywane, za każdym razem używać kierunku oraz chować się na któryś z pasów (nie można zajmować dwóch).
A w praktyce dopóki, nie powodujesz kolizji, blokujesz ruchu z naprzeciwka i ogólnie widać że robisz to z rigczem to nikt Ci mandatu nie da.
W sytuacji którą wrzuciłeś wyżej to spokojnie można jechać i pod prąd (w sensie że bliżej środka przeciwnego pasa). Ale jak coś jedzie z naprzeciwka to zawsze się chowasz i ewentualnie jedziesz dalej jeśli widać że któryś kierowca robi Ci miejsce.
Więc przy mocnym korku zwykle jedziesz po podwójnej (nie bez powodu powstało powiedzenie, że "podwójna ciągła wyznacza pas dla motocykli" ( ͡
a serio jesli nie walisz na czolowke i na chama sie przeciskasz to 0 problemow, nawet zyzgak przez pojedyncza ciagla przed skrzyzowaniem, pare sezonow za mna krecenia sie po Łodzi i 0 problemow
- nie można przekraczać pojedynczej/podwójnej linii ciągłej,
- nie można wyprzedzać lub omijać samochodów przed przejściem dla pieszych,
- przy każdej zmianie pasa należy taki manewr zasygnalizować kierunkowskazem,
- jest też zakaz poruszania się dwoma pasami na raz (dla informacji, chodzi o cały obrys pojazdu wraz z kierowcą, a nie że nie najeżdżasz kołem na linię, za to wystajesz butem na drugi pas).
W praktyce - będąc
Pozatym jak ustawiasz się jako pierwszy to powinieneś ruszyć tak, żeby innych później nie blokować jak to robią skuterzysc.