Wpis z mikrobloga

@KarolSpl: Dokładnie, ale niestety jak ktoś tego nie zauważa to działa to odwrotnie, grają jeszcze bardziej pasywnie i walka wygląda tak, że przez minutę tylko rollują. Trochę paradoks, że przez chęć zrobienia jeszcze bardziej dynamicznych walk sprawili, że spora część graczy grała bardziej pasywnie. Z tego bierze się cały hejt na drugą połowę Elden Ringa u fanów Soulsów, a szkoda, bo mi się podoba ten kierunek, obawiałem się trochę czy From
  • Odpowiedz
@KarolSpl: Zresztą w Eldenie świetne jest to, że dodali dodatkowe opcje do obrony (skok oraz kucanie), oraz sprawili, że silne ataki są warte używania dzięki stance breakom, gdzie w takim Dark Souls 3 jedyne sensowne opcje to były dwa przyciski - szybki atak i unik, a fani starych części w ogóle z tych opcji nie korzystają, no to nic dziwnego że gra jest o wiele trudniejsza
  • Odpowiedz
@Lobotomy_Enthusiast: Sporadycznie czasem obejrzę jakiś jego film, typa sprzed 6 lat nie znałem, bo rzadko oglądam streamerow, ale takie wyciąganie starego filmu pod swoją narrację to też słabe, bo jak kojarzę w jego nowszych filmach to sam przecież mówił że jego początki w soulsach były w uj słabe i hejcił serię, a dopiero później się do niej przekonał gdy załapal o co kaman. Nie robi z tego jakiejś tajemnicy.
  • Odpowiedz