Wpis z mikrobloga

mam problem z cieknącym paliwem w a3 8l 1.8t - cieknie w samej komorze, przewód paliwowy (nie ten powrotny) z obydwóch stron. z tego co już miałem okazje zauważyć, to poprzedni właściclel coś tam grzebał, bo jakieś dziwne opaski były pozakładane, które dość mocno skorodowały i jedna to już nawet luźna była. ściągnąłem ten wąż i okazało się, że ogólnie jest w dobrym stanie, jedyne co, to końcówki są lekko poharatane. chciałem nie dziadować i kupić nowy wąż, ale okazało się, ze praktycznie wszystko co można kupić, to gó#@$o - fagumit niby źle, semperit też, tedgum też zły. w jakieś skuwane teflonowe za 300 zł nie widzę sensu się bawić, a kupując używkę, moge kupić to samo (w końcu auto ma już 23 lata).

myślałem, czy nie kupić nowych opasek (mini gbs), uciąć końcówki z każdej strony te przewody paliwowe i przykręcić - co myślicie? brzmi troche komicznie ale wydaje mi się, że ten oryginalny przewód i tak dłużej pojeździ niż jakikolwiek kupiony z tych trzech firm powyżej

#audi #volkswagen #mechanikasamochodowa #samochody
  • 2
  • Odpowiedz