Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się nad motocyklem do 50tys zł.
Suzuki GSX-8R czy XL750 Transalp czy TRACER 7 GT?

Co lepsze? Chciałbym parę razy zrobić dłuższe trasy poza granicę.
#motocykle
  • 24
  • Odpowiedz
@amgrr jeśli masz godność to transalp. Jeśli nie masz godności a twoje ambicje to przegazówki pod światłami i stanie z kolegami na rynku to gsxr. Tracer byłby ok gdyby nie było transalpa.
  • Odpowiedz
  • 0
@bocznica ale jaki argument za tym motocyklem przemawia? Pytam bo nie znam się aż tak. Miałem cbr f4i kiedyś i lubię trochę sportówki, ale chciałbym trochę europy zwiedzić motocyklem właśnie. Ten transalp najlepszy?
  • Odpowiedz
@amgrr argument wyłącznie taki że jest fsjnym, bardzo fajnym turystykiem do zwiedzania swiata. I tylko tyle. A o to pytałeś. Przewaga nad tracerem to duże koło z przodu i lepsza uniwersalność.
  • Odpowiedz
@bocznica: duże koło z przodu to wada nie zaleta na asfaltowe moto. Nie jeździłem transalpem ale to taki typowy dziadkowy turystyk bez żadnych wodotrysków, ta sama półka co tracer 7. Jak komuś pasują takie moto to spoko, ale wychwalanie turystyka bez tempomatu to trochę porażka ..
  • Odpowiedz
@amgrr: jeśli długie wyprawy i przelotówki po autostradach to z tej listy tylko Suzuki. Jeśli chcesz trochę szutru (ale naprawdę lekkiego) to trampek. Tracera generalnie nie polecam (nie jeździłem wersja GT, więc może inaczej).
W tej klasie zastanowił bym się nad MotoGuzzi v85tt i triumphem tigerem (chyba teraz 900 jest tym średnim)
  • Odpowiedz
@bocznica: nie ma zalet wąskiego dużego koła na asfalcie. Zaraz może mi powiesz, że często z nimi idące marne hamulce też są zaletą na asfalcie?

Jakby to była zaleta to nie powstawałyby sportowe turstyki jak S1000XR, Suzuki GX, Multistrada Pikes Peak, które są całe na 17 i to one wygrywają w prowadzeniu.

Duże koło ma sens jak się zjeżdża z asfaltu ale kolega nic o tym nie pisze.
  • Odpowiedz
@wiktorbo no patrz, sam sobie odpowiedziałeś. Napisałem o moich wyborach. To nowy transalp też ma marne hamulce? Czy piszesz to na podstawie starych kapci 30 letnich? :)
  • Odpowiedz
@bocznica: "marne" hamulce mają duże ADV, bo zbyt agresywny hebel nie działa w terenie.

Nie wiem jakie ma transalp, ale patrząc na to co oferuje (brak tempomatu, zawias bez regulacji) to dla mnie nie ma co się nad nim spuszczać. Od i motocykl.
  • Odpowiedz
@amgrr: Przymierz się i zrób jazdy testowe każdymi, pozatym GSX-8R to kompletnie inny sprzęt vs tracer i transalp. ;) A przy założeniu nie zjeżdzania z asfaltu to transalp niepotrzebny..
  • Odpowiedz
@amgrr: W sensie? GSX-8R to taki wannabe sport, wlasnie po prostu wersja naked z owiewkami, tracert to turystyk stricte asfaltowy, a transalp tez taki turystyczny/adv zeby zjechac czasem w teren.
  • Odpowiedz
@amgrr: Kup sobie ten, ktory Ci sie podoba najbardziej. Prawda jest taka, ze wszystkim mozna jechac w trasy i czerpac z tego radosc.
U mnie od roku Trampek i to jest bardzo fajny motocykl.

@wiktorbo

Nie jeździłem transalpem

xD

wychwalanie turystyka bez tempomatu

Przelatalem 60kkm na CBR turystycznie i nigdy mi nie brakowalo tempomatu.

nie ma zalet wąskiego dużego koła na asfalcie

A jakie sa jego wady? Zanim odpowiesz, poszukaj filmow
dambens - @amgrr: Kup sobie ten, ktory Ci sie podoba najbardziej. Prawda jest taka, z...

źródło: _Z3A6917-Enhanced-NRsmall

Pobierz
  • Odpowiedz