Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #bmw #e46 #m3
Wiem że strona z obrazkami to nienajlepszy wybór na te pytania ale zwykle trafi się ułamek normalnych komentarzy więc zaryzykuję

Przeglądam opcje ciekawych aut lub marzeń z przeszłości, coś w okolicach do 100k. Pod uwagę biorę amerykańskie v8 ale ciągnie też do aut dziś klasycznych a za gnoja (nfs) aut marzeń. I zacząłem przeglądać jak wygląda sytuacja e46 m3 i totalnie nie wiem co o tym myśleć. Większość to auta tak czy siak ściągane z USA, z tym że jeden rozbiórkowy jest przykładowo za 100k z kosztownymi modyfikacjami robionymi jeszcze w USA (typu porzadne heble dolot itd), a drugi full seria wystawiony za 250k i w sumie to nic specjalnego, a właściciel w opisie jeszcze się chwali że robiony na nowych częściach a nie regenerowanych.
Rozstrzał jest olbrzymi i wygląda na to że już chyba ściągnięcie poprzez pośrednika z USA i zrobienie po swojemu (przynajmniej jest pewność co do jakości) wyjdzie lepiej.
Czy ktoś się interesował tematem i jak to wygląda?

W teorii już lepiej pójść w 330 w fajnej konfiguracji, ale bez oryginalnego M już ciekawszy wydaje się charger (nadal ich bardzo mało) lub poliftowy chall z v8
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bogactwo_czesc_glowna: jak kupowałem ostatnią zabawkę to też myślałem o bmw w v8 i też myślałem o sprowadzeniu czegoś zza wody, zrobieniu i wsadzeniu pod kocyk. Efektem czego kupiłem Chalka SRTka po gangusie (trzy dziury po kulach w przedniej szybie, do tego błotnik bo zahaczył jak bezdech ołowiow go dopadł+biohazard bo fotel nasiąknięty krwią), NICZEGO nie żałuję ( ͡ ͜ʖ ͡). Fakt, to nie jest takie
  • Odpowiedz
@Podstarzaly_Mandalorianin no właśnie dużo bliżej mi do amerykańskich v8. M3 jest po prostu czymś na co się uśmiecham na samą myśl (kiedyś miałem e46 w coupé więc wspomnienia dodatkowo)

Robiąc przegląd wszystkich Amerykanów w ostatnich miesiącach po tym co odpadło został challenger/ewentualnie charger tylko i wyłącznie v8.
Zwykle 5.7 wystarczy bo nie zależy mi na ściganiu się po torach czy poza. Ewentualnie jakby w dobrej kasie się trafił 6.4 to na
  • Odpowiedz
@Bogactwo_czesc_glowna: nie wiem za bardzo co mam ci opowiedzieć, w radiu volume up, potem windows down, jazda zgodnie z przepisami, mruczenie v8, czasem jak jakiś seba podjeżdża swoim F30 albo A3 i zacznie piłować na luzie na światłach to delikatnie gaz i już sebki cicho ( ͡° ͜ʖ ͡°)-. Dla mnie kupno chalka to było spełnienie pewnego marzenia i taka
  • Odpowiedz
@Bogactwo_czesc_glowna: kurde "ostatnio" jak oglądałem to po 120k były... A nie myślałeś o 330+ zrobić turbinę? Może nie jest to pomruk V8 ale też ciekawe dźwięki, ewentualnie jakieś 545/550 a którymś z modeli.
  • Odpowiedz
ewentualnie jakieś 545/550 a którymś z modeli.


@obieq 5tke mam na codzień (F11) i zależy mi na ewentualnym powrocie do właśnie e46 w coupe, tylko m3. Ewentualnie przeglądałem e92 ale jakoś mnie na wizja nie korci, już chyba bym wolał w serie F pójść
Ewentualnie przeglądam jeszcze jak wygląda sytuacja 330 w e46, ale szczerze mówiąc wygląda to na przecenione trupy

Na razie jeszcze na spokojnie przeglądam alternatywy, temat na przyszły rok, ale challenger
  • Odpowiedz
  • 0
@Bogactwo_czesc_glowna ja bym brał pod uwagę głównie aspekt cenowy, przy takich samochodach. Tak jak piszesz ceny e46 są windowanie przez tych sprzedawców. Jeśli bardzo Ci zależy można poświęcić czasu i szukać. Będzie się bardzo odznaczać, bo w sumie to wolnossące M3. Z tymi wszystkimi sztukami od sprzedawców to bym uważał.

Z kolei, jeśli nie chce Ci się tracić czasu na szukanie, to amerykańskie V8 jest dobrym pomysłem. Nowe mustangi są bardzo
  • Odpowiedz