Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #bmw #e46 #m3
Wiem że strona z obrazkami to nienajlepszy wybór na te pytania ale zwykle trafi się ułamek normalnych komentarzy więc zaryzykuję

Przeglądam opcje ciekawych aut lub marzeń z przeszłości, coś w okolicach do 100k. Pod uwagę biorę amerykańskie v8 ale ciągnie też do aut dziś klasycznych a za gnoja (nfs) aut marzeń. I zacząłem przeglądać jak wygląda sytuacja e46 m3 i totalnie nie wiem co o tym myśleć. Większość to auta tak czy siak ściągane z USA, z tym że jeden rozbiórkowy jest przykładowo za 100k z kosztownymi modyfikacjami robionymi jeszcze w USA (typu porzadne heble dolot itd), a drugi full seria wystawiony za 250k i w sumie to nic specjalnego, a właściciel w opisie jeszcze się chwali że robiony na nowych częściach a nie regenerowanych.
Rozstrzał jest olbrzymi i wygląda na to że już chyba ściągnięcie poprzez pośrednika z USA i zrobienie po swojemu (przynajmniej jest pewność co do jakości) wyjdzie lepiej.
Czy ktoś się interesował tematem i jak to wygląda?

W teorii już lepiej pójść w 330 w fajnej konfiguracji, ale bez oryginalnego M już ciekawszy wydaje się charger (nadal ich bardzo mało) lub poliftowy chall z v8
  • 7
  • Odpowiedz
@Bogactwo_czesc_glowna: jak kupowałem ostatnią zabawkę to też myślałem o bmw w v8 i też myślałem o sprowadzeniu czegoś zza wody, zrobieniu i wsadzeniu pod kocyk. Efektem czego kupiłem Chalka SRTka po gangusie (trzy dziury po kulach w przedniej szybie, do tego błotnik bo zahaczył jak bezdech ołowiow go dopadł+biohazard bo fotel nasiąknięty krwią), NICZEGO nie żałuję ( ͡ ͜ʖ ͡). Fakt, to nie jest takie
  • Odpowiedz
@Podstarzaly_Mandalorianin no właśnie dużo bliżej mi do amerykańskich v8. M3 jest po prostu czymś na co się uśmiecham na samą myśl (kiedyś miałem e46 w coupé więc wspomnienia dodatkowo)

Robiąc przegląd wszystkich Amerykanów w ostatnich miesiącach po tym co odpadło został challenger/ewentualnie charger tylko i wyłącznie v8.
Zwykle 5.7 wystarczy bo nie zależy mi na ściganiu się po torach czy poza. Ewentualnie jakby w dobrej kasie się trafił 6.4 to na
  • Odpowiedz
@Bogactwo_czesc_glowna: nie wiem za bardzo co mam ci opowiedzieć, w radiu volume up, potem windows down, jazda zgodnie z przepisami, mruczenie v8, czasem jak jakiś seba podjeżdża swoim F30 albo A3 i zacznie piłować na luzie na światłach to delikatnie gaz i już sebki cicho ( ͡° ͜ʖ ͡°)-. Dla mnie kupno chalka to było spełnienie pewnego marzenia i taka
  • Odpowiedz
@Bogactwo_czesc_glowna: kurde "ostatnio" jak oglądałem to po 120k były... A nie myślałeś o 330+ zrobić turbinę? Może nie jest to pomruk V8 ale też ciekawe dźwięki, ewentualnie jakieś 545/550 a którymś z modeli.
  • Odpowiedz
ewentualnie jakieś 545/550 a którymś z modeli.


@obieq 5tke mam na codzień (F11) i zależy mi na ewentualnym powrocie do właśnie e46 w coupe, tylko m3. Ewentualnie przeglądałem e92 ale jakoś mnie na wizja nie korci, już chyba bym wolał w serie F pójść
Ewentualnie przeglądam jeszcze jak wygląda sytuacja 330 w e46, ale szczerze mówiąc wygląda to na przecenione trupy

Na razie jeszcze na spokojnie przeglądam alternatywy, temat na przyszły rok, ale challenger poliftowy ze swoim v8 to byłoby spełnienie marzenia na miarę
  • Odpowiedz
  • 0
@Bogactwo_czesc_glowna ja bym brał pod uwagę głównie aspekt cenowy, przy takich samochodach. Tak jak piszesz ceny e46 są windowanie przez tych sprzedawców. Jeśli bardzo Ci zależy można poświęcić czasu i szukać. Będzie się bardzo odznaczać, bo w sumie to wolnossące M3. Z tymi wszystkimi sztukami od sprzedawców to bym uważał.

Z kolei, jeśli nie chce Ci się tracić czasu na szukanie, to amerykańskie V8 jest dobrym pomysłem. Nowe mustangi są bardzo
  • Odpowiedz