Wpis z mikrobloga

@Piho: W skrócie: najpierw robisz kurs na licencję ok. trzech miesięcy (teoria; w ośrodku kilka tysięcy złotych, ale czasem przewoźnicy organizują za darmo i musisz u nich potem pracować przez jakiś czas), a potem ok. dwóch lat kurs na świadectwo (praktyka). A czy warto - są maszyniści, który chwalą tę pracę, więc według niektórych tak, zależy od człowieka. Ale też od rodzaju pracy (osobowe, IC, towarowe) i przewoźnika. Przejrzyj tagi
  • Odpowiedz
@Piho: robót pewna, bo braki. Wymagany dobry stan zdrowia. Jak się zgłosisz do jakiejś spółki to często poprowadzą Cuę za rękę, żebyś pracował u nich. I czy jesteś gotowy na nieregularny tryb życia?
  • Odpowiedz
@Piho: Nie wiem skąd jesteś, ale masz wyjazd no z Gdańska do Katowic. Towarowym nie dojedziesz w jeden dzień. Więc masz zmianę po drodze. Hotel i potem jazda gdzieś indziej. Nie będziesz przecież jechał 400 km do domu po zakończeniu zmiany. Więc odpoczynek, następna jazda i dopiero do domu na troszkę dłuzej. Do tego przygody typu awaria czy skoczek. Gdzie stoisz w polu kilka godzin zanim przyjedzie prokurator. Potem składasz
  • Odpowiedz