Wpis z mikrobloga

@mateuszdinozaur: Mialem podobnie tylko ze w prawej ale samo przeszlo. Takie uczucie jak po utracie czucia (lol ale konstrukcja zdania) a potem czucie wraca (na przyklad jak za dlugo polezysz na rece to nie czujsz i nie mozesz ruszac palcami a potem jak wraca czucie to mrowienie)

Ale po tym co mi sie odwalalo z pieta to uwierze ze po prostu mogl sie jakis kreg w kregoslupie przesunac i cos uciska.
  • Odpowiedz
@mateuszdinozaur: Ja mialem tak ze jak sie schylalem to jakby mi ktos gwozdz w piete wbijal. Bylismy na urlopie i mowie co sie odwala. A znajoma (po fizjoterapii na AWF) mowi ze kregoslup.
Wysmialem ja :D kazala mi sie polozyc na brzuchu i w 4 miejscach ucisnela kregoslup. Prawie osralem majty jak slyszalem jak strzela. Myslalem ze juz nie bede chodzil :PP

I powiedziala - wstan i sie schyl. I normalnie
  • Odpowiedz
@mateuszdinozaur: Miras ja nie jestem lekarzem a tym bardziej wrozkiem. Ale skoro kregoslup (a raczej ucisk kregu na nerw) wplywal na piete (co odczulem osobiscie) to uwierze we wszystko :DD.
W kregoslupie leca dosc istotne nerwy. Ida od mozgu po calym ciele. Wiec jak po drodze cos im przeszkadza to moze byc roznie.

W moim przypadku pomoglo to ze mi kumpela ponaciskala i poustawiala kregi.
  • Odpowiedz
Fajna ta kumpela miras ( ͡° ͜ʖ ͡°) a ma wolny termin moge wieczorem w weekend przyjechac moze wstane jak feniks z popiolu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@mateuszdinozaur: panie to bylo z 15-20 lat temu :) Wtedy to ona byla zaraz po studiach.
W sumie to bardziej znajoma bliskich znajomych. Bezposredni kontakt sie juz dawno zatarl. nawet nie wiem co oni (ona i
  • Odpowiedz
@gorzki99: a czy uciski w kregoslupie rowniez moga dawac oznaki na twarzy badz oczach i ktory to odcinek / kregi wplywaja? Czy juz sam fakt zmiany w dwoch dyskach szyjnych moga dawac takie objawy? jakbys mogl zapytac kolezanki byloby milo
  • Odpowiedz
@mateuszdinozaur: No mowie Ci ze nie moge bo nie mamy juz kontaktu :)

Bezposredni kontakt sie juz dawno zatarl