Wpis z mikrobloga

Jestem świeżym kierowcą c+e, od poniedziałku zacząłem robotę. I jest dramat xD.

Tak jak na jazdach na placyku, łamałem się solówką z przyczepą już na pierwszej godzinie bez problemu, tak teraz nie umiem cofnąć zestawem pod sklep albo pod rampy.
No #!$%@? załamany jestem, pod rampy to jeszcze jako tako idzie jak jest więcej miejsca.
Czasem po drugiej próbie wychodzi, ale czasem tak się morduje i łamie, że #!$%@? później jak chce się wyprostować to nagle jestem metr obok od rampy xD O sklepach nawet nie mówie, bo w tym tygodniu oprócz trzech sklepów, gdzie na prawde wjazd był tak #!$%@? że byłem zesrany kompletnie, to trafiały się takie całkiem znośne.
W piątek przy podjeżdżaniu pod rampe, rogiem mojej naczepy złożyłem lusterko ciężarówce obok i moja samoocena już całkiem spadła na dno.

Teraz siedzę i pije kawę bo dziś na 15 do roboty i rozmyślam nad tym wszystkim. Nie wiem czy jest sens dalej się w to bawić. Myślałem że po pełnym tygodniu będzie to już jakoś lepiej mi wychodzić.

Ten tydzień jeszcze będę jeździł z Ukraińcem który będzie mnie uczył. Nie wiem czy dam rade z nim bo chłop jest nerwowy i jak coś jest nie po jego myśli to się #!$%@?.
Myślę że ten tydzień jeszcze przepracuje a jak nie będzie poprawy to chyba to jebne i albo będę szukał czegoś na solówkę albo wrócę na jakiś magazyn czy coś.
Szkoda trochę kasy no ale co zrobić.
Jestem rozczarowany bo nie sądziłem że początek będzie aż tak ciężki, bardziej się bałem że coś #!$%@? z towarem. Załaduje nie to co trzeba albo nie w tej kolejności, a tu się okazuje że przerasta mnie cofanie pod rampe xD

W sumie sam nie wiem co robić.

#zycietruckera #bekaztransa
  • 20
  • Odpowiedz
@Sppiorek: podobnie jak ja. Byłem mistrzem parkowania, tyłem na centymetr potrafiłem dojechać. Do czasu, aż przejechałem się autem z hakiem. No i zrobiłem dziurę w elewacji, a co najlepsze, podczas cofania mówiłem do ojca "uwazaj bo tu hak jest". I od tamtej pory mam strach jak cofam autem.
  • Odpowiedz