Wpis z mikrobloga

#morele #reklamacja #zwrot #ecommerce
Hej,
Po miesiącu udało się wywalczyć i morele wymieniły mi płytę główną na nową (cały proces fatalny). Planuje dziś po pracy wyskładać blaszaka ale naszła mnie pewna myśl. Płyta po reklamacji w morelach przyszła do mnie po prostu jako nowe zamówienie. Czy w takim wypadku obowiązuje znów 14 dniowy okres zwrotu bez podania przyczyny? Mam szczerą nadzieje, że wszystko będzie teraz działać dobrze ale gdyby znowu trafił się ziemniak to kolejny miesiąc czekania na reklamacje już nie wchodzi w gre :(
  • 1
  • Odpowiedz
Czy w takim wypadku obowiązuje znów 14 dniowy okres zwrotu bez podania przyczyny?


@incvrnation: spróbować zwrócić możesz, tym bardziej jeśli w zamówieniu działają ci te przyciski do zwrotu. Ale generalnie wydaje mi się, że to prawo dotyczy sytuacji, gdy zawierasz umowę, bo to prawo do odstąpienia od umowy. Czy w przypadku, gdy sklep wygenerował zamówienie, a ty nie klikałeś "kupuje i place" jest zawarta umowa? Raczej nie, ale moze nie
  • Odpowiedz