Wpis z mikrobloga

Rtv Euro Agd to chyba sklep z najgorszą obsługą jaką miałem do czynienia. Jedyne co potrafią to wciskać ubezpieczenia.
Kupiłem pada do ps5 w sobotę i nie sprawdziłem, że jest niekompatybilny z geforcenow. Odpaliłem raz, wsadziłem do oryginalnego opakowania i 2 dni później pojechałem poprosić o zwrot lub możliwość wymiany na pada do Xbox. Oczywiście odmowa.
Poprosiłem więc grzecznie o rozmowę z kierownikiem, ponieważ Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że to do niego należy decyzja. Po upływie jakiś kilku minut, wspomniany wcześniej szef wszystkich szefów, przeszedł obok mnie kilka razy, ani dzień dobry, ani dowidzenia. Dopiero jak koleżanka go upomniała to się odezwał. Powiedział że, sprzęt jest używany nie podlega zwrotowi i to nie jest sklep internetowy.
Zero rozmowy, podejście jak do złodzieja.
Co innego jak wchodzisz jako potencjalny klient to wtedy, od razu biegną jakby mieli sobie nogi połamać.
Jest mi poprostu przykro i wiem, że to jest mój ostatni zakup w tej sieciówce.
Uważajcie na siebie Mirki, jedyne co się liczy w takich miejscach to to żeby Cie pozbawić jak najwiekszej ilości kasy. Nawet jak mamy do czynienia z padem za 239zł, to nigdy nie spotkacie się z podejściem prokonsumenckim.

#rtveuroagd #zwrot #korposwiat #obslugaklienta #klient
  • 21
  • Odpowiedz
@KurczeBele: Nie słuchaj się autystów co krzyczą "olaboga jak to tak, nie możesz zwrócić, ja bym po zwrocie nie kupił!!!!1!!!!!" - możesz zwrócić rozpakowane, ale pod warunkiem, że była to transakcja internetowa, jak kupiłeś prosto z ulicy to lipa patrząc na ich regulamin (a trochę go studiowałem, bo też miałem przygody z euro). Przy czym z zakupami internetowymi też nie jest kolorowo, bo w teorii można zamówić przez neta kurierem
  • Odpowiedz