Wpis z mikrobloga

@PieknyWojciechPostrachDziewic na 30 minut możesz wziąć w salonie demowke, a jak się spodoba to zamawiasz nowa z salonu. Rocznik 2021+ raczej jest dość drogi i nowy z dotacja nie wyjdzie dużo drożej a wersja po lifcie (HL) jest dużo lepsza. Starsze można brać używane z OtoMoto
  • Odpowiedz
@PieknyWojciechPostrachDziewic: problem używek jest taki że ludzie chcą za nie pieniądze porównywalne do nowych, jak odliczysz dotacje. I myślą że jak kupili FSD za 40k to powinno o tyle podnieść cenę :)

teraz za 100k kupisz całkiem porządny model 3 z EU, ale ma już ~160k nalatane i nie ma jeszcze pompy ciepła, na otomoto jest (z Holandii). Za 200k (minus 27k dotacji np. na JDG) dostaniesz nowy, odświeżony model,
  • Odpowiedz
@assninja okej, to zmienia postać rzeczy, w sumie nawet nie byłem świadom dotacji. Liczyłem na to, że zrobię dobry interes biorąc używkę za 100-120tys do pojeżdżenia ale chyba nie warto ryzykować. 80k różnicy to już lepiej brać nowego, tylko wtedy już muszę przemyśleć żeby potem nie bujać się ze sprzedawaniem grubo poniżej ceny zakupu nowego
  • Odpowiedz
@PieknyWojciechPostrachDziewic: zastanów się czy naprawdę ci potrzebne auto za 200k przy takich trasach :) na pewno będziesz zadowolony itd, ale no inwestycja spora w coś czego prawie nie używasz

ja swojej pewnie nigdy nie sprzedam, kupiona za 270k (performance 2021), teraz nowa performance kosztuje 240 i jest sporo lepsza i nawet odrobinę szybsza.
  • Odpowiedz
@assninja mój YP kosztowal 330 a teraz 260 taki sam 1.5 roku później. Jakbym chciał dziś sprzedać to nie wiem czy 200k bym dostał dlatego nie sprzedam;)
  • Odpowiedz
@zibizz1 nie da się żyć bez auta w tym kraju, kiedy większość miejsc w które chce pojechać jest odcięta komunikacyjnie przez kolej i autobusy. No i wygodniej autem, teraz mam 6 letniego SUVa, który jest bardzo fajny na dłuższe weekendowe trasy. Tesla to bardziej do zabawy, albo żeby pojechać do centrum i zaparkować gdzieś blisko rynku.
  • Odpowiedz