Wpis z mikrobloga

  • 0
@sargento tak, fabryczny ale rower był już złożony w sklepie. właśnie rozebrałem do mycia. Aczkolwiek czytam teraz że zęby w tych kasetach są różnych rozmiarów, więc to nie zużycie a konstrukcja kasety... Nowa wygląda podobnie, też ma takie koślawe zęby.
  • Odpowiedz
Te, jak to nazywasz "koślawe" zęby mają taką konstrukcję w celu płynniejszego przerzucania łańcucha przy zmianie biegów. Łańcuch wyczyść ze smaru fabrycznego i posmaruj np. zielonym finish line'm. Kaseta powinna być zawsze: czysta, sucha i odtłuszczona. Jej życie przedłużyć można zmieniając łańcuch na nowy gdy ten się rozciągnie, oraz w przypadku gdy masz z przodu na korbie kilka zębatek również nie jeżdżąc z łańcuchem skrzyżowanym na skrajnych położeniach.
  • Odpowiedz