Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +11
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
no i? Przecież to było wiadomo od dawna. Jak oni to chcą rozliczyć, jaki im ikona tego systemu 0bajtek pluje w gębę?
Złodziei zamieniliśmy na partaczy. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Powiem wam kolejną tajemnicę Poliszynela. Ch&@ im zrobią. Całe te pałace powstały zgodnie z (bez)prawem.
Ten d***kratyczny system jest chory. Zamienia się zł0dziei na nieudacznik0w na partaczy na kłamc0w na kolejne świnie w k0rycie. Ale grunt, że mamy WYBÓR i wolność wyboru kto ma nami rządzić.
Przynajmij na dzieci dały a teraz dają na dewelopera.
#polityka #konfederacja #4konserwy
#neuropa nie zapraszam do dyskusji
@qluch: Mówisz o Konfederacji?
To jeszcze większe bagno niż PoPiS, to wybór przez strzelenie sobie w łeb.