Wpis z mikrobloga

siema, od paru dni szukam dla siebie szosy endurance, jestem kompletnym laikiem i mam wrazenie ze im wiekszy research robie tym mniej wiem

budzet do 6k, ale im mniej tym lepiej

chcialbym zeby to nie byla typowo szosa gdzie komfortowo bede jezdzil jedynie po asfalcie. chcialbym zeby komfort byl tez na sciezkach rowerowych i sporadycznie na jakichs utwardzonych nawierzchniach - w procentach bym okreslil 50/50 asfalt i sciezki rowerowe

na poczatku myslalem o EDR AF 105, ale doczytalem ze raczej na czyms innym niz asfalt moze byc roznie, dodatkowo raczej wolalbym hamulce tarczowe niz szczekowe

aktualnie moim faworytem jest Contend AR 3, chociaz nie ukrywam ze chcialbym wydac troche mniej niz ta gorna granica 6k, chyba ze faktycznie bylby to najlepszy wybor dla mnie - w takim wypadku jestem w stanie go wziac

czy macie jakies jeszcze dla mnie inne propozycje?

#rower #szosa
  • 11
  • Odpowiedz
@s7edem
Nie znam się na rynku, ale zaniepokoiło mnie połączenie jestem laikiem (...) budżet 6 k

Nie lepiej utopić mniejszą kwotę na jakiejś używce? Bez problemu się można garnąć na próbę i odsprzedać w razie czego (No chyba że trza faktury, to rozumiem)
  • Odpowiedz
@s7edem
No ale to będzie w ogóle twój pierwszy rower po komunii czy faktycznie potrzebujesz czegoś specjalistycznego i precyzyjnie określonego? Zastanów się dwa razy, bo na #!$%@? napełniać kieszeń jakimś handlarzom. A tak szczerze to mnie po prostu #!$%@? myśl, że być może ktoś jeszcze dupy nie zmęczył nigdy siodełkiem, a szuka maszyny za 6 k xD
Trzymaj się cholero
  • Odpowiedz
  • 0
@Misiopysioo: myslisz ze bylyby spoko? zanim cokolwiek sie zaczalem interesowac i szukac to wlasnie myslalem nad tymi modelami ale w pewnym momencie odpuscilem

oba spelnia moje wymagania?
  • Odpowiedz
  • 0
@silent_unknown: znaczy tak jak nadmienilem, im mniej tym lepiej - okolo 4k czyli tyle ile triban 520 byloby dla mnie najbardziej optymalnie