Wpis z mikrobloga

@Salomonthekrol: kamper (nie kampervan) jest zbudowany z kompozytu, ktory w przypadku wypadku zostaje zmieciony z powierzchni ziemi. Kampervan jest w pełni metalowy = bezpieczniejszy. Rynek oryginalnych kampervanow jest kiczowaty, rozwiazania nie sa spersonalizowane, lepsza jakosc uzyskasz budujac samemu.
  • Odpowiedz
@Mooher: Janek zrobił kampera z busa żeby przez okno podczas kąpieli siuraka pokazywać mimo posiadanych nagrań obcych dziewczyn dup 😅
  • Odpowiedz
@Salomonthekrol:
1. Cena - gotowce są absurdalnie drogie. Używają materiałów premium, które poza wyglądem, nie mają żadnych funkcji. Ciekawostka - możesz kupić kuchenkę gazową Amica i zlew z kranem w Ikei - to powinno kosztować około 500 zeta. Możesz też kupić kuchenko-zlew firmy Dometic. Co prawda jest absurdalnie niewygodny, ale za to bardzo drogi - ceny idą w dosłownie tysiące. I tak jest ze wszystkimi dodatkami. Pompa wody, kran, kibel, fronty do szafek, zawiasy itd. Wszystko co jest sprzedane przez firmę kamperową, jachtową itp - na starcie masz dodatkowe 30-40% do ceny.

2. Zabudowa - 99% tego, co jest na rynku, nie nadaje się do innego funkcjonowania niż wyjazd na kemping + MOŻE kilka dni offgridu. Są niewygodne jeśli chodzi o pracę zdalną. Jest dosłownie kilka modeli na naszym rynku, które są inne niż pozostałe. Rozwiązania nie są planowane na dłuższy pobyt w samochodzie. Dobrym przykładem są starsze kampery - Possl Duo, Globecar Traveller. Z nowszych jest to Clever. Ciężko znaleźć coś, co byłoby wygodne i przystosowane do dwóch osób.

3. Waga - to jest absurdalne. Budują wygodniejsze kampery, któtych długość do około 6,5-7 metrów, które są na dmc 3,5T. To powoduje, że masz absurdalnie mało dostępnej wagi na zapakowanie się. O ile jedziesz na urlop, to spoko. Jeśli jednak masz się spakować na pół roku, to już się
  • Odpowiedz