Wpis z mikrobloga

#dpd #kiciochpyta Mircy, zgłosiłem około 22/04 w DPD protokół szkody z powodu zniszczonej paczki, do dnia dzisiejszego zero kontaktu z ich strony, czy jeśli się nie odezwą do 30 dni jak to mają zapisane to uważa się reklamację za zasadną?
  • 2
  • Odpowiedz
@Rain_: protokół szkody nie równa się zgłoszeniu reklamacji. Reklamację powinieneś zgłosić przez stronę. Protokół szkody powinien być spisany w momencie dostarczenia paczki. Chociaż najczęściej kłamią, że nie mają przy sobie. Pytanie też gdzie to zgłosiłeś. Dostałeś jakiś numer zgłoszenia? W przypadku reklamacji powinieneś dostać potwierdzenie na maila.
  • Odpowiedz
  • 0
@Ksiaze_Elblaga przez neta zgłosiłem z ich strony ten protokół, paczka odbierana w Żabce była więc nie miałem jak inaczej zgłosić

Dobrze wiedzieć…widzę już ten plik do reklamacji, prawie miesiąc minął jest sens zgłaszać jeszcze?
  • Odpowiedz