Wpis z mikrobloga

@MshL: skoro możesz hostować go z dowolną mapą to weź Górniczą Dolinę z Gothica. Założę się, że jeszcze nie było żadnego priva w Górniczej Dolinie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
będziesz stawiał swojego priva?


To autorski projekt, tylko inspirowany metinem(system walki, rozwój postaci), więc jeśli dojdzie do fazy produkcji to nie bedzie można tego nazwać "privem" ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@MshL wystarczy pod spód położyć teksturę i jest gotowy produkt. Tam więcej nie było i było mniej więcej w takim stanie xD

A tak na serio, w Metinie2 jedna rzecz była najważniejsza. To ją wyróżniało spośród innych. Sprawiało, że stawała się bardziej rzeczywista i można było się w niej zatracić. Niewiele gier to ma, nawet nowszych. W sumie to nie wiem czy chociaż kilka bym wymienił. Namiastkę tego ma League of Legends,
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
Chodzi o obszar ataku, hitboxy, obszary kolizyjne. Po prostu weź sobie wojownika, krótki albo lepiej długi miecz i idź na psy. Walisz jednego, dostają wszystkie naokoło, które są w zasięgu. Tak jak w rzeczywistości. A nie jak w innych grach, że atakujesz jedną jednostkę, miecz przenika przez pozostałe


@mk321: właśnie teraz będę przez nastepny tydzien implementował podstawową walke i dokładnie tak samo to widze, chce ten system walki wykorzystać, połączyć z
  • Odpowiedz
@MshL

W Metinie się lurowało. Tzn. stał wojownik na środku, najlepiej na koniu i mielił mieczem (tzn. trzymał spację kubkiem i co kilka minut rzucał aurę itp.). Ninja z łukiem latał naokoło i zbierał potworki, żeby wpadały pod młyn. I buff, który stał, nic nie robił i tylko co kilka minut rzucał buffy.

Dzięki temu można było expić na potworkach, które dawały więcej expa/złote niż inne (czarne orki). Ale ogólnie to wszystko
  • Odpowiedz