Aktywne Wpisy
![JanuszKarierowicz](https://wykop.pl/cdn/c3397992/JanuszKarierowicz_sjLbJgO4ME,q60.jpg)
JanuszKarierowicz +597
Raczej każdy zdrowy na umyśle zgodzi się że winę te zajście ponosi nożownik który najpewniej grubo za to beknie, co nie zmienia faktu że z ofiary również można cisnąć pompę bo zachowała się jak ostatni przygłup xD gość gdyby odpuścił, odszedł, nie prowokował tego odpada z nożem to najpewniej grałby sobie teraz w csa i jadł czipsy i batony, a tak walczy o życie w szpitalu
Trochę trenowałem różne sporty i systemy
Trochę trenowałem różne sporty i systemy
![JanuszKarierowicz - Raczej każdy zdrowy na umyśle zgodzi się że winę te zajście ponos...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ac91c0ac19953959f1787d46bb0832b4bb8b9d15485e40ce636709c51db36ee8,w150.jpg)
![skydancer](https://wykop.pl/cdn/c3397992/skydancer_6fkEKYsDeB,q60.jpg)
skydancer +345
![skydancer - Bogactwo 😎
Najlepiej wydane 3500zł w ostatnim czasie.
#pogoda
#chwale...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e485f977dbc493e028cce83b3dcabe11e1704da4835e5276c49a86038dd2dcad,w150.jpg?author=skydancer&auth=978fc340eb60b25edb6dba1f9b45a974)
źródło: temp_file5278186461761874120
Pobierz
#opel #motoryzacja #samochody
1.4 i 1.6 A14XER/A16XERwolnossące 1.4 jest za słaby do tego samochodu. 1.6 jest odrobinę mocniejszy ale w najczęściej używanym zakresie obrotów też szału nie ma. Zalety Prosta konstrukcja oparta jeszcze o Astrę H Nie ma tam jeszcze M32 (Choć w F17 były rozwalone wałki ataku) Konstrukcja do zagazowania. Popularne auto które da się wszędzie naprawić. Wady: Ciężka (W podstawie 1400 kg przy 100 koniach nie będzie robiło a co za tym idzie spalanie też będzie większe w przeciwieństwie do konkurencji
1.4T/1.6T A14NEL/A14NET/A16NET 1.4 Turbo masz 120KM (NEL) i 140KM (NET) Zalety wtrysk pośredni da się zagazować Spalanie akceptowalne niezła dynamika i jest potencjał na kręcenie po spełnieniu kilku warunków. Wady wszechobecne Wycieki ze wszystkiego Płynu chłodniczego i oleju Płyn chłodniczy ucieka pękającymi króćcami i zbiorniczkiem wyrównawczym Olej przez odmę pokrywę zaworów i uszczelniacze. Pękające kolektory na grzybie które zabierają ze sobą turbosprężarkę (Mityczne P0299) Problemy z odmą która jest zintegrowana z pokrywą zaworów zbyt wysoka temperatura robocza pracy (Na zegarze 90 a faktycznie na czujniku 108) przez co od temperatury robi się wszystko kijowo (pomaga albo grzałka w termostat albo termostaty z Ampery/Volta (uwaga Janusze kupują 2 a potem wkłady przekładają i oddają i potem jak się kupuje to możesz mieć obudowę zAmpery i dalej ten gorszy wkład termostatu) Jak to w Oplach i Saabach padają kasety zapłonowe z cewkami No i primo ultimo mityczne skrzynie M32 o których pisać nie trzeba (od polifta czyli Q3 2012 ładowali M32 z większymi łożyskami która jest trochę lepsza) 1.6T ma 180 kunia i jest bardziej bezawaryjny choć cierpi na podobne usterki
Pamiętaj że większość usterek jest spowodowana zbyt wysoką temperaturą roboczą. Jek się z tym uporamy to robi się lepiej