Wpis z mikrobloga

@DrakkainenV: Zależy jakiej benzyny szukasz.
1.4 i 1.6 A14XER/A16XERwolnossące 1.4 jest za słaby do tego samochodu. 1.6 jest odrobinę mocniejszy ale w najczęściej używanym zakresie obrotów też szału nie ma. Zalety Prosta konstrukcja oparta jeszcze o Astrę H Nie ma tam jeszcze M32 (Choć w F17 były rozwalone wałki ataku) Konstrukcja do zagazowania. Popularne auto które da się wszędzie naprawić. Wady: Ciężka (W podstawie 1400 kg przy 100 koniach nie będzie robiło a co za tym idzie spalanie też będzie większe w przeciwieństwie do konkurencji
1.4T/1.6T A14NEL/A14NET/A16NET 1.4 Turbo masz 120KM (NEL) i 140KM (NET) Zalety wtrysk pośredni da się zagazować Spalanie akceptowalne niezła dynamika i jest potencjał na kręcenie po spełnieniu kilku warunków. Wady wszechobecne Wycieki ze wszystkiego Płynu chłodniczego i oleju Płyn chłodniczy ucieka pękającymi króćcami i zbiorniczkiem wyrównawczym Olej przez odmę pokrywę zaworów i uszczelniacze. Pękające kolektory na grzybie które zabierają ze sobą turbosprężarkę (Mityczne P0299) Problemy z odmą która jest zintegrowana z pokrywą zaworów zbyt wysoka temperatura robocza pracy (Na zegarze 90 a faktycznie na czujniku 108) przez co od temperatury robi się wszystko kijowo (pomaga albo grzałka w termostat albo termostaty z Ampery/Volta (uwaga Janusze kupują 2 a potem wkłady przekładają i oddają i potem jak się kupuje to możesz mieć obudowę zAmpery i dalej ten gorszy wkład termostatu) Jak to w Oplach i Saabach padają kasety zapłonowe z cewkami No i primo ultimo mityczne skrzynie M32 o których pisać nie trzeba (od polifta czyli Q3 2012 ładowali M32 z większymi łożyskami która jest trochę lepsza) 1.6T ma 180 kunia i jest bardziej bezawaryjny choć cierpi na podobne usterki

Pamiętaj że większość usterek jest spowodowana zbyt wysoką temperaturą roboczą. Jek się z tym uporamy to robi się lepiej
  • Odpowiedz
@DrakkainenV Za 20 koła to szukaj czegoś zwyczajnie w dobrym stanie żeby do czego było części przyłożyć. Obecnie to jest to jeden z najpopularniejszych budżetów więc ryzyko wtopy też jest spore. Ja bym poszedł w Renówkę z wolnossącymi benzynami. (1.6--1.8-2.0) 2.0 Turbo będą poza budżetem. 1.4 turbo ma podobne problemy jak opel
  • Odpowiedz