Wpis z mikrobloga

Jak "narobilibyście kosztów na firmę" w budżecie 50-75tyś. miesięcznie?

Imo auta w leasingu są teoretycznie fajną opcją, ale w praktyce - utrzymanie też kosztuje i średnio to sie może kalkulować przy odsprzedaży w ciągu roku, zwłaszcza przy droższych autach jak przychodzi do AC na leasingu.

Rozważam bardziej elektronikę - łatwo to sprzedać, jestem informatykiem więc sporo sprzętu bym napewno wziął w tych pieniądzach, i zakładając odsprzedaż co pół roku-rok utrata wartości może być bardzo mała.

#elektronika #informatyka #programista15k #kiciochpyta #motoryzacja #samochody #leasing #zdu #ksiegowosc
BiauekRemover - Jak "narobilibyście kosztów na firmę" w budżecie 50-75tyś. miesięczni...

źródło: image-20

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
Jak "narobilibyście kosztów na firmę" w budżecie 50-75tyś. miesięcznie?


@BiauekRemover: tak, jak to robi każde korpo. Szkolenia interpersonalne, szkolenia z obsługi klienta i szkolenia produktowe. NIe ma kasy, której nie da się w to wpompować.Dwa wcielenia mojego korpo temu, do naszego polskiego odziału za jakąś straszliwą kasę specjalista trener gdzieś zza równika do nas przyjeżdżał, żeby nas szkolić ze zbiorowego wznoszenia okrzyków WOOOOOW. Oczywiście w tym czasie był kryzys w branży
  • Odpowiedz
@Jarek_P: właśnie szukam czegoś co faktycznie daje jakąś korzyść i w przyszłości może się przydać, "majątek" - wpompowywanie w rzeczy z których jest mała szansa że coś wyjdzie i nie mogę ich później odsprzedać to dla mnie po prostu marnowanie kapitału.

Teoretycznie są nieruchomości ale za wysokie progi na moje nogi.
  • Odpowiedz
@rybeczka: a są wysokie? 12% dochodowego? Śmieszny ZUS przez 2,5 roku.

W jakim kraju europejskim pierwszej kategorii jest lepiej? Tylko nie wymieniajcie Rumunii, kto chciałby tam mieszkać xd
  • Odpowiedz
@unlucky_: ale podaj pełny ZUS wraz z 9% na zdrowotne
VAT
23% – tyle wynosi podstawowa podatku od towarów i usług