Wpis z mikrobloga

#eurowizja
mógłby ktoś wytłumaczyć dlaczego niektórzy zachwycają się szwajacarią?
Nie jestem muzykiem profesjonalistą i nie potrafie ocenić czy on ma głos. Dla mnie ta piosenka jest bez ładu i składu, raz śpiewa operowo, raz rapuje, nie wiem o czym jest ta piosenka, jedynie zapamiętuje fragment "I broke the code". Już Izrael był lepszy bo piosenka wpadała w ucho. A ten gey pieje jak kura, raz wysoko operowo, raz rapuje. Powiedziałbym że ta piosenka bardziej wkur*wa niż nadaje się na zwycięsce. Szwajciarii w ogole nie brałem pod uwagę. Sto razy bardziej wolę piosnenkę geja Years&Yers z UK. Ktoś umie wytłumaczć o co chodzi?
  • 10
  • Odpowiedz
@piotr_p0lak: nie wiem, posłuchaj może różnych gatunków, poszerz horyzonty. Wtedy mniej będzie ci się podobać generyczne gówno i docenisz mniej typowe utwory.

W innym wypadku to też może po prostu to nie twój gust
  • Odpowiedz
  • 3
@colliee: brawa dla niego że potrafi zarapować i zaśpiewać operowo, ale tej piosenki nie da się słuchać. Nie jest w ogóle meleodyja. Na imprezie się jej nie puści, w radiu też nie poleci bo pieje jak kura i wkurvia ludzi
  • Odpowiedz
@piotr_p0lak fantastyczna piosenka, głos jak dzwon i wszystko się komponuje, u Ukrainek to rap tej puszystej bul dopiero bez ładu i składu, czuc olbrzymia wrażliwość artystyczna, staging fantastyczny, buduje napięcie, piękne bridge i końcówka - wspaniały występ. Jedyne co bym wywaliła to te sukienke, chociaż artyści są zawsze trochę odklejeni, to przymkne oko.
  • Odpowiedz
@piotr_p0lak: jest dość zróżnicowana, ale dalej trzymająca się kupy, więc większa szansa, że się komuś przynajmniej fragment spodoba, refren dość wpada w ucho, ogólnie nic specjalnego ale dobre do radia, spoko występ wyglądał w telewizorze, bezbłędnie zaśpiewane, tyle wystarczyło
  • Odpowiedz