Wpis z mikrobloga

@jutronaobiadznowuryz: Musze w tym roku zaliczyć kolejny alpejski szczyt bo ten z zeszłego roku taki niezbyt jest się czym chwalić. Póki co przygotowuje się mentalnie ale jeszcze przydałoby się sprzętowo lepiej przygotować.
  • Odpowiedz
@jutronaobiadznowuryz: wystarczy na 3 dni, ~1500 kcal na dzień,
Składniki:
1) 500g ryżu
2) 250 soczewicy czerwonej (lub zielonej, lepiej czerwonej)
3) 400ml mleczka kokosowego
4) 200g tofu
5) oliwa z oliwy extra super Virginia
6) cebula
7) 225g marchewka z groszkiem (kupuje w paczek boleń)
8*) 120g szpinaku

Sposob przygotowania:
1) ryż i soczewice gotujemy oddzielnie według zaleceń (soczewice koniecznie odcedzić bardzo bardzo dobrze)
2) podgrzewamy patelnie, dodajemy oliwę z
  • Odpowiedz
@jutronaobiadznowuryz: kupywalem ten wok kiedyś w Ikei, nie pamiętam ile miało dokładnie cm średnicy. Coś tego typu
https://www.ikea.com/pl/pl/p/middagsmat-wok-powloka-zapobiegajaca-przywieraniu-stal-nierdz-90545228/

Pojemniki w których przechowuje jedzenie ( w mniejszych może być problem zmieścić)
https://www.ikea.com/pl/pl/p/ikea-365-pojemnik-na-zywnosc-z-pokrywka-prostokat-plastik-70507963/

Jem to od półtorej miesiąca (prawie) codziennie i pierdzę jak nigdy wcześniej, ale przynajmniej 4kg do przodu. Na początku możesz próbować z mniejszą ilością ryżu/soczewicy, na początku popijałem woda i starałem się wszystko zjeść w ciągu powiedzmy 15min bo potem
  • Odpowiedz