Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, modowanie Fallouta NV to jest wyższa szkoła jazdy xD zrobiłem wszystko według instrukcji, a i tak nie działa tak jak powinno.

Wyszukiwanie rozwiązań w google to jest studnia bez dna, miliony konfiguracji plików, kombinowanie z kolejnością wczytywania modów, a idz pan w #!$%@?.
#gry #fallout
  • 10
  • Odpowiedz
@BlackWidower: W dodatku nie ma żadnej JEDNEJ paczki jak np. Returning do Gothika - wszystko ściągaj oddzielnie, bo przeciez jeden modder nie wrzuci innego moda do swojej bo PRAWA AUTORSKIE.

To powinno działać jak oprogramowanie Open Source - wklejam twojego moda do mojego, wklejam licencję i autora i tyle. Nie chcę ściągać 123123 modów oddzielnie, chcę mieć jedną paczkę którą instaluję od razu na urządzeniu.
  • Odpowiedz
@BlackWidower robiłem to kilka razy i zawsze wszystko gra. Nie wiem czemu ludzie tak straszą tym modowaniem gier bethesdy. Przecież one są stworzone do tego i jest potężne community tworzące nawet programy do łatwiejszego instalowania tych modów
  • Odpowiedz
@miloszy akurat paczki są, ja właśnie instalowałem paczkę Begin Again która łączy F3 i NV w jedną grę (można grać w obie z jednego launchera) plus dodaje około 300 modów QOL.

Myślałem właśnie ze zainstalowanie gotowego modpacka oszczędzi mi #!$%@? się, a tu niespodzianka, to samo co zawsze tylko inaczej podane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Nie chcę ściągać 123123 modów oddzielnie


@miloszy: Przecież to jest najlepsze w modowaniu gier od bethesdy, możesz sobie skonfigurować grę jak chcesz, możesz w trakcie gry zainstalować moda i go odinstalować, bez większych konsekwencji.

warto bez modów w New Vegas grać?


@AudreyHorne51: Warto, zainstaluj sobie tylko unofficial patch.

Nie wiem czemu ludzie tak straszą tym modowaniem gier bethesdy


@ktomizajalnazwy: Większość tych ludzi nie czyta opisów, wymagań dodatkowych, zgłoszonych bugów,
  • Odpowiedz
@Viscop: Owszem, ale jest masa modów, które i tak lzależą od innych, typu: nowe animacje, alemusisz mieć Better Weapon Skeleton czy jak to się tam nazywało. Masz dependencje i wolałbym mieć je w jednej paczce, a nie że jak mod X zależy od Y to musze X i Y ściągać oddzielnie. Nie mówiąc już o tym, że twórca moda Z doniesie Nexusowi że mod Y używa jego tekstury pierścienia czy inny
  • Odpowiedz
typu: nowe animacje, alemusisz mieć Better Weapon Skeleton czy jak to się tam nazywało


@miloszy: Klasyka, ale zazwyczaj do animacji poza szkieletem masz jakiś framework i tylko dorzucasz komponenty. To i tak jest nic w porównaniu do pn. ADXP/MCO do skyrima, tam jeden mod wymaga 7 czy 8 innych, a te inne też mają jakieś wymagania, a jak jeszcze masz wersję SE z goga(coś pomiędzy SE a AE) to dochodzą compatibility
  • Odpowiedz