Wpis z mikrobloga

Warto kupić monitor do laptopa? Od covida pracuje z domu i jakoś się przyzwyczaiłem do ekranu laptopa ale ostatnio myślę że monitor poprawiłby komfort mojej pracy. Info dla kontekstu:
1) pracuje prawie wyłącznie wfh
2) mam mało miejsca w domu, nie mam specjalnie nawet swojego stanowiska, snuje się tak z kąta z kat :)
3) nie jestem gamerem, w gry gram tylko na ps
4) nie jestem programista ale marketerem, nie wiem czy to ma znaczenie, nie dłubie w dużej ilości tekstu jak linijki kodu ale jednak jest sporo szczegółów ważnych w pracy, przy tworzeniu reklam, tresci w Google docs, landingow w wordpressie itd Sporo siedzę też w excelu. Nie pracuje dużo z obróbka grafiki, tylko jakieś szybkie latwe rzeczy z ai i Canva więc Photoshopa i takich rzeczy nie używam.
5) Jakbym miał monitor to i tak korzystalbym z opcji 1 ekran zewnetrzny, nie przedłużony czy dwa ekrany

Niby oczywisty wybór że warto bo ceny też są teraz spoko, ale nie chcę kupić i być zawiedziony i później nie używać a z uwagi na brak miejsca i tego że w sumie nie ma tragedii na laptopie postanowiłem że zapytam tutaj.

Mam w piwnicy 2 monitory jakieś 10 letnie żeby tylko przetestowac jak to jest, kupiłem nawet do nich nowiutki kabel VGA-hdmi ale obydwa nie działają, wyskakuje error "signal cable not connected". Wszystkie rady z google nie pomogły więc porzuciłem temat bo doszedłem do wniosku że montiory są za stare i niekompatybilne z moim lapkiem (Dell latitude). Chyba że nie ogarnąłem czegoś oczywistego??

Poradzcie mirki ładnie proszę!

#komputery #programowanie
  • 7
  • Odpowiedz
Chyba że nie ogarnąłem czegoś oczywistego??

nie jestem gamerem, w gry gram tylko na ps


Podłączyć tv do lapka? Chyba, że pisałeś o jakiejś konsoli przenośnej, ale zrozumiałem to jako playstation
@Human-Touch:
  • Odpowiedz