Wpis z mikrobloga

@JesteMlodyGzGdyni: Mefisto, w stylu Creed Silver Mountain Water. Renaissance też super. Naxos mógłby być, ale to nie jest zapach na co dzień, a jak kupujesz coś młodemu chłopakowi to raczej coś, w czym mógłby regularnie chodzić. Chyba że też jest typem "kolekcjonera".
  • Odpowiedz
@hikashi: @Kenteris @Pietruchoowy dzięki, słyszałem że nio też fajny. Według was xerjoff to lepsza marka od Parfum de marly ? bo z tego co widzę to nikt raczej nie narzeka na reformulacje w przypadku xerjoffa a w PDM bardzo. Mam 22 lata jestem nowy w niszowych perfumach i chciałbym kupić coś bezpiecznego na start, ale wysokiej jakości że komplementy będą się sypać ;)
  • Odpowiedz
@Pietruchoowy nie no oczywiście ale xerjoff który jest fancy clonehousem w tym wypadku poleciał po bandzie. Ja nie jestem w stanie w powietrzu odróżnić udena od nikosa a mówimy o zapachu za tauzena i o zapachu w cenie dwóch paczek fajek.
  • Odpowiedz
@JesteMlodyGzGdyni: Nio też by się nadał. PDM i Xerjoff generalnie mają podobną jakość. W PDM na pewno znajdziesz więcej zapachów takich mainstreamowych, które przypasują otoczeniu. Xerjoff jest bardziej niszowy choć też ma zapachy, które się pewnie każdemu będą podobać. Wiem, że się mówi o jakichś reformulacjach w PDM, ale ja póki co mam bardzo pozytywne doświadczenia z nimi. Mam flakon Laytona i też polecam, ale ja mam batch chyba z 2021.
  • Odpowiedz
@Pietruchoowy: co od creeda najbardziej poleciłbyś dla 22 latka który dopiero wkracza w świat niszowych perfum? Coś po czym będzie czuć ze to klasa premium ale zarazem nic ciężkiego, tylko raczej łatwego do noszenia co spodoba się większości osób? Wierzę że polecisz coś innego niż creed aventus, bo nie widzi mi się płacić 1k za perfumy który po paru godzinach nie czuć.
  • Odpowiedz
@JesteMlodyGzGdyni Aventus ma jak dla mnie fajne parametry. Silver Mountain Water, Erolfa, Viking to również zajebiste perfumy. Virgin Island Water także jest świetny. Nie zapominajmy o Green Irish Tweed.