Wpis z mikrobloga

  • 0
@tombeczka: Kanclerze nic nie uzyskał od CHRL. Poświęcił przemysł auto by zyskać w przemyśle eko. A Xi wyjaśnił, że mają przewagę technologiczną i by swoją brudna szwabską dupę zabierał do Berlina.
  • Odpowiedz
Ale co miał konkretnie zyskać kanclerz od Chin? Niemcy niczego nie poświęciły. Czołowa trójka globalnych producentów samochodów to od lat Toyota, VW, KIA. Jest czymś oczywistym, że Chiny są dzisiaj mocarstwem pod względem ekonomicznym i militarnym i zaczną mieć znaczenie również w oddziaływaniu na przemysł motoryzacyjny. Polacy mają poważny problem ze zrozumieniem "eko" z tej prostej przyczyny, że tematy, takie jak smog i zakorkowane miasta, topienie się w śmieciach - rozwinięty zachód
tombeczka - Ale co miał konkretnie zyskać kanclerz od Chin? Niemcy niczego nie poświę...

źródło: 2024-04-17 09 02 02

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 2
@tombeczka: RFN są zapóźnione w technologii produkcji samochodów elektrycznych. Zresztą Niemieckie platformy aut elektrycznych, z tego co wiem, korzystają z akumulatorowych platform z CHRL. Chiny przodują w ilości produkcji aut elektrycznych, a na dodatek ich platformy są wydajniejsze. RFN chciało zachować rynek aut premium oddając rynek autom z Chin.
Kanclerz pojechał z propozycją zachowania rynku eko dla Niemiec i oddając część rynku EU dla Chin.
To są bezpośrednie info z wydarzenia.
  • Odpowiedz
A ta obok to jego żona? oh wait, zapomniałem że puchałke prezydent chińskiego imperium nie zna angielskiego (ogólnie to nawet chińskiego dobrze nie zna, Chińczycy się nawet z niego śmieją)
  • Odpowiedz