Wpis z mikrobloga

na kandydata który był przeciw sct


@Lardor: xDD Przecież to jawna głupota być przeciw sct w Krakowie, zwłaszcza w Krakowie. No ale to też tłumaczy, dlaczego medyczne autorytety do ciebie nie przemawiają, skoro jesteś wyborcą konfy i wiara w wiejskie baby to tam norma, a szczepionki to przecież największe zło świata
via Android
  • 3
@rzuf22 jak mnie #!$%@?ą ludzie którzy #!$%@? o mnie wiedzą a coś mi wmawiają raz nie jestem za konfa i głosowałem za bezpartyjnego dwa sam jestem szczepiony dwoma dawkami następnym razem pytaj a nie #!$%@? głupoty. Najlepiej kogoś nie znać a się wypowiadać czyli typowa zasada polska nie znam się ale się wypowiem. A co do SCT jestem przeciw bo ta ściema nie ma nic wspólnego z ekologią tylko na siłę chcą
@piekuo: poprawię Ci trochę dzień, nawet jak wybierzecie Miszalskiego, to będzie miał maksymalnie dwie kadencje. Od 2018 wprowadzili ograniczenie, więc nawet gdyby wciąż kandydował Majchrowski, to byłby to jego ostatni raz. Przyspawanie na 30 lat już nam w żadnym mieście nie grozi.
@T1oo: Akurat w KRK jest wybitnie slaby układ - syf generują w miarę pospołu samochody, ogrzewanie, przemysł i ościenne gminy. To powoduje że nawet jakby (co nierealne) znikną wszystkie samochody to poprawa będzie rzędu 20%. Więc SCT jest akurat krokiem w dobrym kierunku, ale sposób jej wdrażania woła o pomstę do nieba oraz co najgorsze - jej wpływ na powietrze będzie stosunkowo niewielki.
Na pewno znacznie lepiej by było przyspieszyć modernizację
no to zaglosuj chociaz przeeciw platformusom


@Instrybutor_z_Orlenu: lepszy gibałus który dostał od starego na poprzednie wybory 50mln i je przegrał.
Wcale to nie była inwestycja w przyszłe wałki i betonowanie morskiego wisły żeby zrobić tam nowe wiślane tarasy XD
A co do SCT jestem przeciw bo ta ściema nie ma nic wspólnego z ekologią tylko na siłę chcą się pozbyć aut