Wpis z mikrobloga

Sekta CPK: Na CPK czekają przedsiębiorcy, gdy tylko powstanie ruszy ruch cargo!
Ktokolwiek: To dlaczego ci przedsiębiorcy nie latają z obecnych lotnisk?
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Inne kraje zamiast rozwijać stare lotniska, budują nowe!
Ktokolwiek: A co z krajami, które zamiast budować nowe, rozwijają stare lotniska?
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Precz z Laskiem, nie ma żadnego doświadczenia w budowie lotnisk!
Ktokolwiek: A Horała jakie miał?
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Niemieckie głosy o braku sensu budowy CPK, to najlepszy argument za jego budową!
Ktokolwiek: Ostatnio były też głosy, że Niemcy chcą CPK
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Eksperci z branży lotniczej popierają CPK!
Ktokolwiek: [wskazuje eksperta nie popierającego CPK-u]
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Okęcie jest za małe, więcej pasażerów nie obsłuży!
Ktokolwiek: [wskazuje mniejsze lotniska, obsługujące 2x więcej pasażerów niż Okęcie]
Sekta CPK: <error>

Sekta CPK: Po pół roku od zaprzysiężenia nowego rządu, nie widać namacalnych efektów!
Ktokolwiek: A jakie namacalne efekty przez OSIEM LAT miały działania PISu?
Sekta CPK: <error>

...i tak w nieskończoność xD

#cpk #lotnictwo #samoloty #takaprawda #bekazpodludzi #bekazpisu
lhotse89 - Sekta CPK: Na CPK czekają przedsiębiorcy, gdy tylko powstanie ruszy ruch c...

źródło: 8mly3r

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@lhotse89: Skoro to tacy głupole, to jak im się udało: "Jak mówił [Tusk], do tej pory na CPK wydano 2,7 mld złotych, w tym 286 mln zł na pensje dla 750 pracowników, 11 mln zł na wynagrodzenie dla zarządu, 27 mln zł na - jak mówił - "promocję, lobbing, propagandę wokół CPK", pół miliarda na program kolejowy czy 708 mln zł na program lotniskowy"?
  • Odpowiedz
Ktokolwiek: To dlaczego ci przedsiębiorcy nie latają z obecnych lotnisk?


@lhotse89: w Polsce nie ma dużego lotniska cargo; wszystkie obecne robią pod kurek

Ktokolwiek: A co z krajami, które zamiast budować nowe, rozwijają stare lotniska?


Możesz wymienić miasto, które w sytuacji takiej jak Warszawa (stare miasto "obrosło" miastem) nie decyduje się na budowę lotniska, tak jak Monachium, Berlin, Londyn, Stambuł czy Rzym?

Ktokolwiek: A Horała jakie miał?


Problem z Laskiem nie
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: w Polsce nie ma dużego lotniska cargo; wszystkie obecne robią pod kurek


@marcelus: Que? Masz jakikolwiek dowód na poparcie tej tezy? Kto niby nie wyrabia? xD Na małe lotniska cargo nie możemy znaleźć chętnych, a jak zbudujemy duże, to sami magicznie się zlecą? Co to za logika?

Możesz wymienić miasto, które w sytuacji takiej jak Warszawa (stare miasto "obrosło" miastem) nie decyduje się na budowę lotniska, tak jak Monachium,
  • Odpowiedz
Na małe lotniska cargo nie możemy znaleźć chętnych


@lhotse89: To nieprawda, wszystkie obecne lotniska z obsługą cargo robią na full

Sam własnie wymieniłeś Londyn, który od wielu lat rozwija Heathrow


Mordo, ale Heathrow się znajduje 28 km od centrum Londynu, a Chopin 8 od centrum W-wy. Heathrow nie obrosło miastem. Wygooglaj sobie London City Airport.

Bo jak prezes jakiejś linii wypowiada się pozytywnie o CPK, to jest zdaniem sekty CPK specjalistą.
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: To nieprawda, wszystkie obecne lotniska z obsługą cargo robią na full


@marcelus: Czekaj czekaj, ja zapytałem o dowód, a ty po prostu błogo powtórzyłeś to samo kłamstewko "zapominając" o jakichkolwiek dowodach? xD

Mordo, ale Heathrow się znajduje 28 km od centrum Londynu, a Chopin 8 od centrum W-wy. Heathrow nie obrosło miastem. Wygooglaj sobie London City Airport.


@marcelus: Zdecyduj się, najpierw pytasz o lotnisko obrośnięte miastem, a potem
  • Odpowiedz
@lhotse89 mordo użyj googli, cargo lotnisk zwyczajnie nie ma, obecny potencjał jest mikroskopijny.

Heathrow zostało zbudowane jako duże lotnisko cywilne po wojnie, sprawdź gdzie był wtedy Londyn.

Gatwick obsługuje znacznie więcej lotów w nocy niż Okęcie które takich lotów nie obsługuje wcale.

Przecież ty nie podajesz żadnych argumentów xd
  • Odpowiedz
  • 0
@marcelus: podsumowując:

1. Skłamałeś o problemach cargo, zapytany dwukrotnie nie byłeś w stanie w żaden sposób obronić swoich kłamstw xD
2. Negujesz analogię do Heathrow, najpierw zmieniając temat na odległość od centrum, potem na... rok budowy? xDD
3. Negujesz analogię do Gatwick, nie mając nawet pojęcia, że ma praktycznie identyczne ograniczenia nocą jak Okęcie

BTW.: Sprawdź sobie gdzie była Warszawa, gdy powstawało Okęcie xD

A na przyszłość: polecam jednak ograniczyć wypowiadanie
  • Odpowiedz
@lhotse89 1. Nie skłamałem lol przecież to są ogólno dostępne dane

2. Mordo podałem ci Heathrow jako przykład budowy lotniska poza miastem w sytuacji gdy stare w mieście już nie mogło być używane, #!$%@? ci chodzi?

3. Mordo, ja pracowałem na Okęciu xd w ogóle sprawdź se między 23:00 a 5:30 na Okęciu nie mogą się odbywać żadne loty rejsowe i cargo, na Gatwick masz ograniczenie, ale nadal się mogą odbywać w
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89 1. Nie skłamałem lol przecież to są ogólno dostępne dane


@marcelus: Oczywiście, są tak bardzo ogólnodostępne, że pytany o nie po raz kolejny unikasz ich podania xD Mordo mówię ci, to wszystko jest publikowane, nie podeślę linku, nie pokażę konkretów, nie podam liczb, ale mówię ci mordo, uwierz na słowo xD

2. Mordo podałem ci Heathrow jako przykład budowy lotniska poza miastem w sytuacji gdy stare w mieście już nie
  • Odpowiedz
@lhotse89 przecież ty farwoclu nie podałeś nawet grama danych xd w ogóle że ja ci odpisuje, siedzi taki przychlast i nic nie robi tylko pisze posty antycpk żeby tylko imię donalda pozostało nieskalane xdd 1/10 bo odpisałem
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89 przecież ty farwoclu nie podałeś nawet grama danych xd w ogóle że ja ci odpisuje, siedzi taki przychlast i nic nie robi tylko pisze posty antycpk żeby tylko imię donalda pozostało nieskalane xdd 1/10 bo odpisałem


@marcelus: piękne wycofanie się z rozmowy, na początku kozaczenie, starałeś się podważyć parę punktów, z każdą wiadomością co raz mniej, aż w końcu wyprodukowałeś finalny wysryw obnażający totalny brak wiedzy i argumentów. Dziękuję, dobranoc
  • Odpowiedz