Wpis z mikrobloga

@lukglo86 możesz zmienić mostek na większy kąt i/lub krótszy i/lub kierownicę z większym wznosem lub wygięciem do tyłu (backsweep), przesunąć siodełko do przodu, wymieniać sztycę podsiodłowa bez tzw. offset’u. Osobiście bym zaczął od siodełka kilka milimetrów w stronę kierownicy. Następnie krótszy o 10 mm mostek. Na końcu kierownica.
Są jakieś "wyższe" takie krótkie mostki?


@lukglo86: Jak chcesz, żeby miała zęby to nie. Przedłużki i mostki regulowane raczej nadają się do rowerów na których się siedzi „na dupie” i jeździ po mieście. Ja nie odważyłbym się na faktyczną jazdę górską na regulowanym mostku, albo dokręcanej przedłużce sterówki. Chyba, że jej kupiłeś taki rower do jeżdżenia w kółko po parku to wtedy nic nie jebnie. Jedyne czym można to sensownie podregulować
via Wypiek
  • 0
@G06DbT @4x80 @Certis @patrol798 @DJArmani @JezelyPanPozwoly rower to typowa bulwarówka, do jazdy po bułki. Po dłuższej jeździe sprawdziłem co jest źle i wg mojej żony oraz obserwacji własnych kierownica jest za szeroka. Wg tableki ma 720mm. Do jakiej wg Was szerokości można zejść, żeby jazda była bezpieczna?
Oznaczenie kierownicy 9 degree backsweep, 15mm Rise - na którą wartość patrzyć i w którą stronę (+/-) jakbym chciał kupić trochę wyższą kierownicę?
@lukglo86 ja mam przez fittera zalecaną kierownicę właśnie 720. Skróciłbym po 10 mm z każdej strony na początek, pojeździł i sprawdził czy ok czy nie. I potem znowu bym skrócił. Krótsza kierownica spowoduje że pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana. Nie kupuj nowej kierownicy tylko tnij tą co masz i ewentualnie potem wymień na troszkę wyższą.