Wpis z mikrobloga

Rzadko zdarza się obecnie takie podejście do klienta, dlatego o tym piszę. Kupiłem ekspres do kawy w sklepie Luke. Kwota znaczna (2,5 tys.), ale o 200 niższa niż na Allegro, czy w innych sklepach internetowych, biorąc pod uwagę najniższą cenę. Po zamówieniu zadzwonił do mnie facet z Luke i zaproponował 200 zł. obniżki, za zgnieciony karton. Zaskoczyła mnie ta propozycja, bo gdy ostatnio kupowałem tv, w innym sklepie, i też dotarł ze zgniecionym kartonem - to sprzedawca zrzucił winę na kuriera. Luke podszedł niezwykle profesjonalnie i ugodowo - z własnej inicjatywy. Ekspres oczywiście dotarł na drugi dzień cały, bez szwanku. Robi doskonałą kawę a system LatteGo to wynalazek na miarę lotów w kosmos.
Patrząc na ceny w niektórych sklepach ekspres kupiłem taniej nawet o 800 zł (ostatecznie zapłaciłem 2300).
Polecam.
#zakupy #kawa
ulan_mazowiecki - Rzadko zdarza się obecnie takie podejście do klienta, dlatego o tym...

źródło: Screenshot_20240405-113624-871-1

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
@ulan_mazowiecki: to jest nic. Jest producent kamer (solarnych) do monitoringu. Same kamery są całkliem ok jedynie panel solarny potrafi sie z czasem delaminowac. Poszła z tego tytułu reklamacja i przysłali mi 2 całkiem nowe kamery nie rządając zwrotu starych. A kamery do najtańszych nie należą.
  • Odpowiedz