Wpis z mikrobloga

@kogut_20: boże serio ludzie, w kato najmniej się tego buduje na tle innych miast, ale tak on robi dobrze deweloperom. Ale widzę standardowo wykop zawsze niezadowolony z wyborów
jedyny prezydent który rozwija projekty obywatelskie, jedyny dzięki któremu w dzielnicach cokolwiek jest robione, bo wczesniej projekty obywatelskie były olewane. W dodatku ma w planach zwiększenie budżetu na te projekty.

Na kogo mieli głosować? jak reszta to same szury były i partie skrajne
@Nicolaus_Steno1: Uważam, że tworzenie nowych miejsc pracy, biurowców które będą dawały robotę specjalistom z IT/finansów to dobry sposób aby to miasto jakoś się rozwijało i przeszło z przemysłu na usługi. + nowa zabudowa mieszkalna - może to niektórych zszokuje, ale jak ktoś zarabia dobre pieniądze, to nieszczególnie chce zamieszkać w starych komunistycznych blokach.
Ciężko mi sobie wyobrazić aby duże miasto mogło się rozwijać w inny sposób. Szczególnie że w kato, w
  • 10
@Lomana_LuaLua: mi się wydaje, że ci wyżej komentujący albo nie są z Katowic, albo dawno w Kato nie byli. Próba jeżdżenia samochodem po tym mieście to żart. A najgorzej, że w 90% przypadków nie ma alternatywy. Jak chcę dojechać z Brynowa na Szopienice to zajmuje mi to ok. godzinę komunikacją miejską. GODZINĘ. Z resztą są dzielnice wykluczone komunikacyjnie, bo nie ma tam tramwaju, pociągi poruszają się przeładowane, a autobusy wpadają w
@kogut_20 brakuje oddolnego parcia społeczeństwa (a co za tym idzie mediów) do zmian i rozwoju komunikacji. Najgłośniejsze grupy mieszkańców będą narzekać i krzyczeć na wszystko, począwszy od deweloperki i betonozy a kończąc na braku toalet, ale dopiero przyparci do muru w dyskusji napomkną coś o braku pociągu i tramwaju. Jak ja wspominam potrzebę budowy tramwaju to w 99% słyszę odpowiedź „przecież jest autobus”.