Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +963
Wygląda na to, że „Mieszkanie na Start” aka Kredyt 0% jednak wejdzie, choć nikt tego programu nie chce, nie potrzebuje, a skutki jego wprowadzenia są doskonale znane.
Nie ma pieniędzy m.in. na:
- elektrownię atomową (na którą pieniądze się znajdują w państwach o gospodarce wielkości jednego polskiego województwa)
- kwotę wolną 60 tys.
- podniesienie 2 progu podatkowego (tak, aby PIT 41% (podatek + składka) płacili ludzie o rzeczywiście wysokich zarobkach, a
Nie ma pieniędzy m.in. na:
- elektrownię atomową (na którą pieniądze się znajdują w państwach o gospodarce wielkości jednego polskiego województwa)
- kwotę wolną 60 tys.
- podniesienie 2 progu podatkowego (tak, aby PIT 41% (podatek + składka) płacili ludzie o rzeczywiście wysokich zarobkach, a
SmugglerFan +10
Ehh, chłop myślał, że może coś z tego będzie, bo po godzinie w kawiarni już pytała czy może przejdziemy się jeszcze gdzieś na winko, pytała o moje FB, pytała o której kończę pracę żeby wyjść gdzieś w tym tygodniu. Myślałem, że mnie polubiła. Lol, beka, iksde.
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
No i znowu powrót do piekła tinderowego, umówiłem właśnie kolejną randkę. Minie z kilka miesięcy zanim poznam dziewczynę, która będzie mi się tak bardzo podobać jak
Troche mam dylemat. Głównie jeżdżę sam ale auto też na trasy 2+2, Bagażnika starczy.
Oba auta do specyfikacji, bmw Mpakie pro + regulowany zawias. Audi z pełnym sline również z regulowanym zawiasem. Lubię jeździć dynamicznie i nie chcę nudnego auta.
Mój dylemat.
Audi ładniejsze, niższe. Silnik 2.0 realnie ma blisko 280koni a po czipku 350 lekko. Ale. Wyważenie pewnie jak to audi. Quatro ultra (ponoć okej). W fajnej wersji fele 20 cali - trochę naleśniki. Audi jest tańsze. W zasięgu też lakiery indyvidual.
BMW forma klasycznej limuzyny. Relatywnie lekkie. Napęd i wyważenie BMW i sportowym zawiasie będzie sie tym pięknie jeździć. BMW jest droższe.
Audi modelowo końcówka produkcji. BMW ma jeszcze 2 lata przed sobą i za chwilę wejdzie lifting. Nowe tapicerki, może na modłę 4ki w mpaku. Plus dla bmw.
Kiedyś mówiłem że nigdy nie kupię audi bo to nudne auta. A teraz mi po głowie chodzi ;) jakieś 230k brutto za ładne i nawet wyposażone 4x4 350 koni i <5s 0-100.
Do tego finansowanie. Tradycyjnie warunki w vag lepsze.
#motoryzacja
Zdecydowanie BMW.
Lepsze prowadzenie, według mnie ładniejszy środek, również podatny na mody więc z tego 330 spokojnie wyciągniesz 300+ koni, a wyglad to kwestia gustu zalezy co komu sie bardziej podoba
Audi jest już bardzo starym modelem. Jego główną zaletą to cena i jakość good enough. BMW jest dużo nowocześniejsze, bardziej zadziorne.
W prowadzeniu nie ma większej różnicy. Oba auto to zwykłe dupowozy. BMW jest cięższe z generacji na generacje.
W skrócie: Audi -
Do tego się to mniej więcej sprowadza. Audi taniej szybciej bmw z większą gracją. Różnic w jakości pewnie za dużo nie ma oba takie midpółkowe auta i do lexa jakością podjazdu to nie ma.
Poprzednia gen trójki pamiętam że nie zrobiła na mnie wrazenia mimo że przejechałem sie trzylitrówką.
@wielowitamin: A gdzie napisałem, że je mam?
Wannabe premium to kolejny przykład głupot jakie wygaduje