Wpis z mikrobloga

@BeKa_MaX: miałem to samo ale bez utraty mocy. U mnie okazał się optymistyczny scenariusz czyli filtr paliwa do wymiany ( powinni się go wymieniać co drugą/trzecią wymiane oleju). Nie wiem co to za auto ale zgaduje że audi. Pesymistyczny scenariusz - pompa paliwa opiłkuje i masz do wymiany CAŁY układ paliwowy za grube siano ( łącznie ze wtryskami i pompą CR)
  • Odpowiedz
  • 0
Znaczy traci moc na jalowym biegu i na nim moge wycisnac max 4000 obroty, wiecej nie idzie. Przy jezdzie z biegami samochod jedzie normalnie. Auto to seat leon 1p 1.2 tsi 2011
  • Odpowiedz
@BeKa_MaX: na początek sprawdź cewki i odmę, ten błąd nic nie znaczy. A już wróżbitów od pompy wysokiego ciśnienia to w ogóle olej.

Miałem ostatnio to samo i już mi chcieli wymieniać pompę i auto „do kasacji” ale „za 5 tysięcy możemy Panu naprawić”.

Pojechałem na inny warsztat i jak się okazało 2 cewki padły(chyba przez alternator).

Daj znać jak ogarniesz to.
  • Odpowiedz