Wpis z mikrobloga

"Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później"

Taki błąd mam w aplikacji mBanku, iOS 17.4.1.

Ktokolwiek się z czymś takim zderzył? Jedyne co mi pomogła konsultantka to reinstalacja aplikacji (nie pomogło) lub złożenie reklamacji. Z tym że nie za bardzo sobie wyobrażam co taka reklamacja mogłaby dać, już kiedyś jedną wysyłałem w innej sprawie i odpowiedź (zupełnie niepomocną) miałem dopiero po paru tygodniach.
#mbank
  • 7
@rojasQ w jakiejś konkretnej sytuacji pojawia się ten błąd czy w ogóle nie możesz się zalogować? Ja mam ten błąd chyba za każdym razem gdy robię transakcje blik i wchodzę do apki przez powiadomienie push, ale potem już działa normalnie
  • 0
@cutecatboy: Przepraszam, rzeczywiście nie dopisałem w jakiej to jest sytuacji.. :) Wyświetla się to w momencie gdy chcę wejść w ustawienia powiadomień w aplikacji bo te w ogóle nie działają. (m.in. nie mogę zrobić właśnie transakcji blik bo nie wyświetla się powiadomienie do zatwierdzenia)
@rojasQ ja mam tę aktualizację iOS w kolejce, czyli musi być jakaś świeża. Pewnie dopóki mBank nie wypuści patcha to nic nie zrobisz. Teraz się trochę cykam żeby zaktualizować system xD
  • 0
@cutecatboy: a jaką masz Ty wersję iOS i aplikacji? Bo spróbowałem też na telefonie z 17.3.1 i mam ten sam problem - nie mogę wejść w ustawienia powiadomień.
Mega jest to niewygodne bo nie mogę płacić blikiem.