Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Piszę do was bo muszę się z kimś podzielić moją historia. Pisze anonimowo z powodu który poznacie poniżej.
Prawdopodobnie niedługo moja historia będzie opisana w mediach .
Zacznijmy od tego ze jestem totalnym idiotom i nie wiem czemu to zrobiłem. Jestem księgowym w pewnej firmy (dziś pewnie mnie wyrzucą) mialem tam dostęp do całym środków firmy (wlaściciel wcale sie na tym nie znał wiec dał mi dostęp do konta zebym wszystko rozliczał i wysylal przelewy do US) firma nie jest jakaś duża ale na koncie dostępne było dokładnie 1 milion 374 tys PLN. Nie wiem co mną kierowało ale zrobiłem najgłupszą rzecz na świecie.. przelalem te pieniądze na swoje konto i dzisiejszej nocy na fali wzrostu bitcoina postanowiłem zaryzykować sprobować podwoić te pieniądze i zwrócić reszte na konto firmowe a reszte zostawić dla siebie. Poza bitcoinem bawiłem się też na różnych altcoinach na binance. Finalnie grając na różnych dzwigniach po tej nocy z kwoty która pożyczyłem zostało 127k tys pln.. nie wiem co teraz zrobić, może uda mi sie jeszcze to podwoić i przynajmniej oddać pożyczke z konta? Boje się o moją przyszlość przez jedną noc zniszczyłem cale swoje zycie.. myśle zeby nawet uciec z kraju za to 127k co mi zostało i sprobować ukrywać się gdzieś za granicą bo wiem ze dług jaki z tego wyniknie jest dla mnie nie do zapłacenia nawet do końca mojego życia a nie chce trafić do wiezienia

#kryptowaluty #przegryw #btc #bitcoin #gielda #gielda #inwestowanie #zloto #zloto #waluty #euro #usd



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Notatka moderatora: Słaby bait albo mocna patola. Pozdrawiam cieplutko.
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 18
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:
posłuchaj mnie uważnie, jutro o 19:45 masz samolot do meksyku.
Bilet wyśle Ci zaraz na e mail. Gdy wyjdziesz z lotniska pod czerwoną budką telefoniczną jest skrytka,