Aktywne Wpisy
![Szarmancki-Los](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3a7d3de10b66059f6dfffe6f73e13cd4061d0187d61c05604e59ef633b320ebd,q60.jpg)
Szarmancki-Los +96
Też tak macie że musicie mieć zegarek na ręku? Odkąd mama mi kupiła w podbazie taki zegarek z kalkulatorem to niemalże codziennie noszę zegarek. O ile po domu mogę nie mieć, to jeśli już wyjdę bez to mój mózg zaczyna mi wysyłać sygnały że na nadgarstku pusto i czuję się niekomfortowo, nawet jeśli to jest głupie pięciominutowe wyjście do sklepu. Myślę że zegarek stał się integralną częścią mnie.
![Xefirex](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Xefirex_PgRYQvw3Js,q60.jpg)
Xefirex +97
Super. Poszedłem do salonu i tam się okazało, że możemy zarejestrować na miejscu, ale na potwierdzenie rejestracji mam czekać 5 dni. XXI wiek, a realizacja jakby wniosek pocztą wysyłali... no ale ok, poczekam.
Po dwóch dniach telefon: 'Panie XXX, dziękujemy za zarejestrowanie numeru telefonu...' (cytat bezpośredni) i z propozycją abonamentu. Odmówiłem. Dzień później kolejny telefon, kolejne podziękowania za zarejestrowanie numeru, znów odmawiam propozycji przejścia na abonament.
Po pracy podjechałem do salonu, odczekałem w kolejce i proszę o wymiane karty. I dupa, bo moja karta wcale nie jest zarejestrowana. A że dzwoniono do mnie? Ponoć to żaden argument, najpierw dzwonią z propozycją abonamentu, potem zajmują się faktyczną rejestracją. Mają priorytety, nie ma co.
No nic, czekam. Czekam i się wkurzam. Mijają kolejne dni, termin juz przekroczony, na zmianę dzwonię codziennie na infolinię i do salonu z pytaniem co z moim numerem. Przepraszamy, numer wciąż nie jest zarejestrowany, może jutro będzie.
Po 5 dniach po przekroczonym terminie idę do salonu. Znów pół godziny czekania w kolejce by spytać co z moim numerem, dlaczego to tak długo trwa. Wreszcie ktoś ruszył cztery litery i wykonał głupi telefon. Karta niezarejestrowana bo ponoć źle przepisałem dane. Guzik prawda, sprawdzałem dwa razy - proszę o pokazanie mojego wniosku. Nie mogą, procedury zabraniają. I #!$%@?, że sam przecież pisałem ten wniosek, nie mogę go obejrzeć i już. Czemu telefonicznie mi nie mogli powiedzieć, że wniosek źle wypełniony - nie mam pojęcia. Mam drugi raz złożyć. Przynajmniej uczynna pani zaoferowała się, że sama wypełni, będzie pewność, że jest ok. Fajnie. Wypełniła, sprawdziła skrupulatnie znak po znaku, później ja sprawdziłem, wszystko się zgadza.
I dziś, drogie mirki, dostaję smsa, że ten numer nie może zostać zarejestrowany bo, uwaga, nie podałem im numeru telefonu. No #!$%@? - wysyłają mi wiadomość na numer telefonu z informacją, że nie mogą go zarejestrować bo go nie znają?
Wkurzyłem się, w pracy poprosiłem o gilotynę do papieru i sam sobie tę kartę wyciąłem. Trochę krzywo, ale działa. Jak będą problemy to wezmę nowy numer... ale juz w innej sieci.
#gorzkiezale #tmobile
@pitrek136: Też słyszałem, że w orange bodaj robią to od ręki. Zakładam, że nie miałeś w t-mobile ;)