Wpis z mikrobloga

Czekałem na fikołki od pierwszej informacji o wynikach testów Karasia. Rogoziński nie zawiódł a w komentarzach jest tylko lepiej.

“PODOBNO Masterton miał się utrzymać w organizmie max 6 miesięcy”
“Pojechał na zawody na które sam zaprosił usade” a to wiemy bo Karaś tak napisał, rok temu też twierdził, że to on naciskał a jedynym potwierdzeniem tego jest, że Karaś tak mówi.
“mogę się tylko domyślać. próbując oczyścić organizm z niedozwolonych substancji, klmoifen podczas tego procesu albo został użyty, albo były jakieś jego ilości na probówce i wyszyły w badaniu. nie wiem, nie znam się na tym.”
Po tym wszystkich “podobno”, “mogę się domyślać”, “Robert powiedział” zupełnie poważnie stwierdza “Jestem przekonany, że mówi prawdę”

Ktoś rzuca żeby dać go na wariograf, Rogoziński znowu poważnie odpowiada, że był taki pomysł i to nawet live. Oczywiście ten pomysł był też rok temu i o ile rok temu to jeszcze mogło przejść na jego korzyść tak teraz jesteśmy po teście na bisekseualizm Golasa i materiałach tłumaczących, że takie badania są gówno warte, musza być specjalne warunki i takie nagrywanie czy obecność osób 3 może wpłynąć na wyniki.

Samo przekonanie o prawdomówności Karasia samo w sobie jest niezłym fikołkiem. Bo ostatnim razem mówił tylko prawdę i wszystkie słowa miały pokrycie, no chyba jednak nie.
-Na początku twierdził, że nigdy nic nie brał i zawsze był czysty.
-Dalej było, że przeanalizował sytuację, ze sztabem i lekarzem sportowym, w styczniu leczył złamania i podano mu leki zawierające substancje z listy WADA.
-Nastepniego dnia na KS mieliśmy zmianę zdania i dał mu to jakiś typ od “suplementacji” polecony przez ziomka z treningów. Nie wiedział co to było bo miał to w dupie. Wiedział że to nielegalne ale miało zniknąć z organizmu po 72h to wziął.