Wpis z mikrobloga

Czy ktoś jest w stanie doradzić? Potrzebuję miesięcznie produkować około 200 takich kartonikowych pudełek z nadrukiem jak np pudełeczko polopiryny, z tym ze większe np 20x30x4cm Kompletnie nie znam się na #poligrafia a koszty zamówienia gotowych są wysokie, z racji małych nakładów konkretnych wzorów które potrzebuje.
Czy jestem w stanie samodzielnie poradzić sobie z takim drukiem? Pod jaka nazwa szukać papieru tego typu i jakie urządzenie/urządzenia potrzebuje? Czy może lepiej darować sobie problem i ciagle zamawiać?
#drukarki #druk3d #druk #komputery #praca
  • 12
@todobryruch: Pokaż przykład kartonika o jaki Ci chodzi, bo chyba źle Cię rozumiem.. Co ma do tego druk3d?

Żeby zrobić pudełko potrzebujesz:
- karton
- na niego nanosisz nadruk
- fajnie byłoby to zabezpieczyć folią, a więc laminować
- następnie wycinasz kształt wynikający z konstrukcji pudełka, robisz też przełamania
- później jest już z górki, bo składasz/sklejasz to wszystko do kupy.

Jak sam pewnie się domyślasz, potrzebujesz kilku urządzeń i człowieka
@todobryruch: Ciągle zmawiać, tylko nie po 200 szt. a większą ilość od razu. Czym więcej zamówisz, tym taniej wyjdzie za sztukę.

Chyba że masz dużo czasu, to kupujesz tekturę oraz kolorową drukarkę laserową będącą w stanie drukować na tekturze i wycinasz wydruki nożyczkami lub gilotyną długie, proste krawędzie a detale nożyczkami.
@pangolin: często zmienia się wzór, przez co o ile pudełeczka takie same to nadruki na nich inne
@t-tk https://www.tanie-leczenie.pl/polopiryna-max-500-mg-x-20-tabl-dojelitowych.html papier/tekturka ma być dokładnie takiej jakości jak to opakowanie, pod jaka nazwa szukać?
Czy do wycinania kształtu pudełka przed złożeniem taka maszyna będzie dobra? https://www.mediaexpert.pl/agd-male/prasowanie-i-pielegnacja-ubran/maszyny-do-szycia/brother-ploter-scanncut-cm300