Wpis z mikrobloga

Wyjaśni mi ktoś jedną rzeczy, bo już mnie powoli szlag trafia.
1. Otwieram na smartfonie aplikację dowolnego sklepu (x-kom, morele, allegro, media-exert itp.)
2. Kupuję coś
3. Przechodzę do płatności
4. Jestem proszony o kod blik
5. Minimalizuję aplikację sklepu, żeby móc otworzyć aplikację iPKO żeby ten blik wygenerować
6. No i wtedy, do #!$%@? nędzy, płatność w każdej aplikacji zostaje automatycznie przerwana i anulowana. Po prostu zminimalizowanie aplikacji = anulowanie płatności.
7. Jak mam za cokolwiek zapłacić tym blikiem bez minimalizowania aplikacji sklepu?
#morele
#xkom
#blik
#ipko
#pkobp
#platnoscimobilne
  • 4
  • Odpowiedz
  • 0
@jedrek_masta: No właśnie aplikacje są normalnie w ramie. Po zminimalizowaniu każda jest w ułamku sekundy przywracana bez ponownego otwierania. Nawet w "ustawieniach aplikacji" mam zarówno aplikacje sklepów i iPKO ustawione, żeby nie wstrzymywały aktywności, jeśli są nieużywane.
  • Odpowiedz
  • 0
@kraminiarz: w przypadku utrudnień w płatnościach internetowych BLIKIEM:
- w ustawieniach telefonu przejdź do zainstalowanych aplikacji i wybierz IKO. W sekcji „Inne uprawnienia” włącz ustawienia, które pozwolą aplikacji mobilnej IKO na pracę w tle,
- sprawdź ustawienia oszczędzania baterii (nazwa może się różnić w zależności od telefonu). W niektórych telefonach, to ustawienie uniemożliwia otrzymywanie powiadomień PUSH.
  • Odpowiedz