Wpis z mikrobloga

Od dawna zamawiałem przesyłki wyłącznie przez #inpost Teraz przypadkiem zamówiłem coś z #pocztapolska i ze zdumieniem stwierdzam, że jednak nie jest tak źle. Przesyłka z poczty wcale nie idzie dłużej niż ostatnie przesyłki z inpost. Przesyłka z poczty idzie już 15 dni, 10 przesyłek z inpost również szło łącznie 15 dni.

A tak serio co za rak. Dosłownie raz na ruski rok człowiek ma z nimi do czynienia i za każdym razem customer experience jest 1000 leveli poniżej już nie inpostu ale jakiegoś najgorszego podrzędnego kuriera. Póki co paczka nadal tam gdzie została nadana. Jak dotrze do macierzystego urzędu pocztowego to jeszcze najbiedniej z tydzień trzeba doliczyć jeśli akurat jest chociaż jeden listonosz zatrudniony a nie tak jak na ogół że z sąsiedniego urzędu w soboty dorabiają bo wtedy to miesiąc czekania było najbiedniej, a powtarzało się to już kilka razy i trwało po kilka miesięcy.
  • 7
@szejsetdwajsciaczy
Pocztexy zazwyczaj dochodzą w terminie. Tam są kary za opóźnienia chociaż o 1 dzień (wypłacają bez problemu).
A co do terminu doręczenia to dla:
- Pocztex Kurier - D+2 (paczka standardowa)
- Pocztex Kurier - D+3 (paczka niestandardowa i gabaryt 2XL)
- Pocztex Kurier48 - D+3
- Pocztex Ekspres24 - D+2.
Sa to terminy maksymalne, w tym przypadku opóźnienia, przysługuje odszkodowanie w wysokości 2x opata za nadanie (to maks na co
W rodzaju przesyłki jest tylko pocztex. Co z tego że jest odszkodowanie, skoro jak rozumiem uprawniony jest nadawca, a ten się nie będzie sądził z pocztą o jakieś grosze. A poczta ma totalnie wywalone na reklamacje. Ja zgłosiłem raz reklamację, że nie mogłem odebrać przesyłki, bo dostałem awizo na którym było jak byk że mogę odebrać 8-20, a tymczasem placówka była jednak czynna 8-14 bo pracowników za mało (pomijam to, że powinienem
@szejsetdwajsciaczy
Napisz do supportu Lidla, że nie otrzymałeś jeszcze swojego zamówienia. Możesz też poprosić o potwierdzenie nadania (i samemu złożyć reklamację), albo o złożenie reklamacji (dla nich to pikuś, kilka kliknięć w systemie).
Można też złożyć reklamację bez załączania potwierdzenia nadania. Nadawcą dostanie powiadomienie o reklamacji i będzie mógł samemu złożyć reklamację i zdecydować czy bierz odszkodowanie czy też oddaje je drugiej stronie. Osobiście polecam jednak poproszenie o zgłoszenie reklamacji, a potem
@szejsetdwajsciaczy: można zaczekać jak doręczą, wtedy załączasz do reklamacji opóźnienia etykietę z paczki.

Prawo wniesienia reklamacji przysługuje:

1. Nadawcy,

2. Adresatowi – w przypadku, gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo, gdy przesyłka została doręczona adresatowi.