#apple Cześć! Od wczoraj mam MacBooka, ustawiłem hasła, a dzisiaj podczas próby zalogowania do komputera, zablokowałem konto. Wszedłem na stronę Apple żeby zresetować id, a ci mi proponują wysłanie maila potwierdzającego na adres icloud - na który uwaga - nie mogę się przecież zalogować....
Rozumiem że mam teraz czekać 24 h na instrukcje na na numer telefonu? Przerabiał ktoś kiedyś ta procedurę?
@thority: Tyle pytań, tak mało odpowiedzi. Nie wiem, wydaje mi się że kontem online.
Od początku, może to coś rozjaśni, a mi lekko przeszła nerwica.
Wczoraj utworzyłem konto na icloud. Wpisałem hasło, zalogowałem się, wszystko działalo. Nie pamiętam dokładnie, ale być może poprosiło mnie o utworzenie drugiego hasła, tym razem do samego logowania do komputera. W każdym razie, zalogowałem się łącznie jeden raz. Hasła używam jednego, porządnego, zawierającego znaki specjalne itp.
1. nie ucegliłeś raczej bo v 2. jesteś pewny, że przy pierwszym uruchamianiu nie ustawiłeś innego hasła dla LOKALNEGO UŻYTKOWNIKA? 3. w ostateczności w Recovery masz Recovery Assistant->Erase Mac.
@Nazirek: wg mojej wiedzy na macos logujesz się na lokalne konta. Kontem Apple ID logujesz się dopiero później do iCloud.
Podczas tworzenia Apple ID podawałeś zapewne numer telefonu i pomocniczy e-mail, które powinny być wykorzystane do odzyskania zapomnianego hasła.
Możesz stworzyć nowe konto lokalne i z jego poziomu usnąć stare jeśli nie pamiętasz hasła lokalnego, ale nie zalecałbym olania sprawy i tworzenia nowego apple id, bo do tego apple id zapewne
@nalej_mi_zupy: @thority Dupa, po resecie zmienił się język ale dalej pokazuje, że komputer powiązany z moim appleid? Mogę się zalogować adresem i cloud (hasło jest dobre), wysyła mi sms, ale powraca do punktu wyjścia z informacją, że konto zablokowane. Czyli trzeba czekać.
Ja już nie jestem zdenerwowany, ja właśnie składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( ͡°͜ʖ͡°) @thority
O ile rozumiem zabezpieczenia oto, tak wiadomo że pierwszorazowy użytkownik może zrobić taki fakap, i powinien być jakiś okres, w którym można hasło szybko zresetować. W ogóle ten mechanizm jest idiotyczny, mam dostęp do telefonu, podaje prawidłowe dane na icloud, wpisuje nr podany przez Apple wysłany na ten nr telefonu
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
Rozumiem że mam teraz czekać 24 h na instrukcje na na numer telefonu? Przerabiał ktoś kiedyś ta procedurę?
Od początku, może to coś rozjaśni, a mi lekko przeszła nerwica.
Wczoraj utworzyłem konto na icloud. Wpisałem hasło, zalogowałem się, wszystko działalo. Nie pamiętam dokładnie, ale być może poprosiło mnie o utworzenie drugiego hasła, tym razem do samego logowania do komputera. W każdym razie, zalogowałem się łącznie jeden raz. Hasła używam jednego, porządnego, zawierającego znaki specjalne itp.
1. nie ucegliłeś raczej bo v
2. jesteś pewny, że przy pierwszym uruchamianiu nie ustawiłeś innego hasła dla LOKALNEGO UŻYTKOWNIKA?
3. w ostateczności w Recovery masz Recovery Assistant->Erase Mac.
Podczas tworzenia Apple ID podawałeś zapewne numer telefonu i pomocniczy e-mail, które powinny być wykorzystane do odzyskania zapomnianego hasła.
Możesz stworzyć nowe konto lokalne i z jego poziomu usnąć stare jeśli nie pamiętasz hasła lokalnego, ale nie zalecałbym olania sprawy i tworzenia nowego apple id, bo do tego apple id zapewne
Dzięki panowie!
https://www.reddit.com/r/apple/comments/p552vv/how_are_people_okay_with_the_account_recovery_wait/
O ile rozumiem zabezpieczenia oto, tak wiadomo że pierwszorazowy użytkownik może zrobić taki fakap, i powinien być jakiś okres, w którym można hasło szybko zresetować. W ogóle ten mechanizm jest idiotyczny, mam dostęp do telefonu, podaje prawidłowe dane na icloud, wpisuje nr podany przez Apple wysłany na ten nr telefonu