Wpis z mikrobloga

Mirki, jak zoptymalizować to? Unreal Engine 5
Z tego co się nasłuchałem i naoglądałem to na pewno postacie są w zbyt dużej rozdzielczości LOD0 i LOD1 tylko że w niższej jakości znikają włosy. Jezeli chodzi o nanite to jeżeli dobrze rozumiem zaznaczona opcja pozwala wczytywanie obiektów tylko tych które są blisko więc powinno być ok. Światło najwięcej pamięci zżera mi główne światło mapy. Zapewne powinienem zmniejszyć rozdzielczość tekstur na przedmiotach. Tylko jak to ma wszystko hulać jak nawet w drzewach usunąłem ruch a i tak wszystko się wiesza i ma 10-15fpsow. Da się to wszystko jakoś zoptymalizować by nie stracić za dużo na jakości? Uczę się dopiero Unreala i trochę się zatkałem z tą wydajnością.
#kiciochpyta #unrealengine #unreal #programowanie
MikiGRU - Mirki, jak zoptymalizować to? Unreal Engine 5
Z tego co się nasłuchałem i n...

źródło: IMG_1604

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz