Wpis z mikrobloga

Idę w tym miesiącu zbadać w końcu tę ginekomastię(tak podejrzewam) tylko też nie chce przepalać pieniędzy, że najpierw idę do internisty, później on mnie skieruje dalej do np endokrynologa itd.

I tak się zastanawiam czy jak się zapisze od razu na konsultację endokrynologiczną plus usg tarczycy to czy ten lekarz mnie zdiagnozuje pod kątem gino i później wyśle na np badanie hormonów czy gdzie tam potrzeba?

Mam upatrzonego jednego lekarza w Katowicach i on ma właśnie wpisane internista i endokrynolog ale nie ma stricte konsultacji internistycznych tylko endokrynologiczne

#lekarz #medycyna #ginekomastia #endokrynologia
  • 5
@Anty_Chryst: Jakie przepalanie pieniędzy? idź na rejon do internisty, pokaż cyce, dostaniesz pewnie skierowanie do endokrynologa, albo ginekologa i dalej będziesz podejmować działania.
  • 0
@malin90 nie wiem co to rejon, kwestia jest taka, że jestem uczniem na zleceniówce i nie przysługuje mi ubezpieczenie od mojego pracodawcy i przez to właśnie nie chce bez sensu przepalać dwóch stówek na konsultację internistyczną
@Anty_Chryst: Trochę lipa, jeśli funkcjonujesz bez ubezpieczenia. Jak się coś wydarzy co wymagać będzie opieki medycznej, to w sumie mogą Cię potraktować jakkolwiek a po wszystkim wystawić rachunek. A masz do 26 lat, uczysz się i masz kogoś bliskiego pracującego normalnie na umowę?
  • 0
@malin90 ta, wiem że lipa ale nic nie poradzę na razie, muszę liczyć na farta. Mam teoretycznie babcie i dziadka ale już na emeryturze. Prawdopodobnie będę zmieniał pracę do wakacji więc już powinno wlecieć normalne ubezpieczenie.

Myślałem jeszcze o tych pakietach z lux medu czy innych placówek ale to chyba nie działa tak, że mam wypadek samochodowy i oni mnie leczą