Wpis z mikrobloga

@assninja: Z rwd taki ZL1 seryjnie ma 305 z tyłu, Demon 315 (a ludzie tam wkładają jeszcze szersze żeby w ogóle kleiło)

Przy napędzie na wszystkie koła stosuje się zazwyczaj węższe opony, bo szersza guma z plusów to tylko trakcja, a poza tym same wady (głośność, opory toczenia, odprowadzanie wody). Najszerzej z 4x4 to wiem że RS6 może mieć 285, ale przy 21" obręczy. Ogólnie zazwyczaj to przednia oś jest problemem,
@Atreyu: no generalnie braki w trakcji miałem wyłącznie na torze jak już opony były gorące i był 4 kołowy drift i pisk ;) może wtedy by była różnica vs 275? W tesli pewnie głównie się kierowali zasięgiem, mniejsze opory toczenia jak opona ledwie na środku coś dotyka drogi. Jeszcze w dodatku kiedyś zalecali 3.2 bara, teraz "tylko" 2.9

Tak czy inaczej jak mi się zużyją biorę 245 to porównam
@assninja mam 265/275 w X, moc trochę stresuje bo do ok 120km/h brakuje przyczepności i jest niemiło i nieprzyjemnie gdy się aplikuje moc skokowo. W Y jest przyjemniej ale pozostaje niedosyt bo czuć że mogłoby być troszkę więcej. Więc twierdzę że mniej niż 3s do 100 jest zbędne ale obowiązkowo powinno być tak przynajmniej 5s do 100. Jeszcze trzeba mieć na uwadze że jak bateria ma mało % i nie jest ciepła
@zibizz1: ty masz plaida nie? To mnie zaskoczyłeś z tym brakiem przyczepności, to bydle tyle waży na takich oponach i zrywa?

To będzie ludicrous performance, myślę że 3s to ich cel :)
@assninja on świetnie kontroluje przyczepność ale w zależności od trybu inaczej to wygląda.

w X w trybie Plaid czuć że jak przyspieszasz to jest to na granicy przyczepności. Czujesz że auto stara się dać wszystko co się da, auto wykonuje takie mikro ruchy jakby starało się zachować stabilność ale jakby ciągle starało się ustalić gdzie jest limit. W trybie Sport jest prawie jak w Plaid ale pedał gazu dosłownie odrobinkę łagodniej reaguję