Aktywne Wpisy
sokytsinolop +69
#glupiewykopowezabawy #heheszki
Zagrajmy w grę. Ja wrzucam zdjęcie, Wy zgadujecie w którym roku zostało umieszczone w internecie. Jak będzie zainteresowanie to w piątek, lub sobotę wrzucę kolejne zdjęcie.
Jest sporo historycznego conentu, gdzie można zobaczyć jak wyglądały #polskiedomy i ludzie na przestrzeni czasu.
#zgadnijktorytorok
Zagrajmy w grę. Ja wrzucam zdjęcie, Wy zgadujecie w którym roku zostało umieszczone w internecie. Jak będzie zainteresowanie to w piątek, lub sobotę wrzucę kolejne zdjęcie.
Jest sporo historycznego conentu, gdzie można zobaczyć jak wyglądały #polskiedomy i ludzie na przestrzeni czasu.
#zgadnijktorytorok
czykoniemnieslysza +140
angielskie szony, jeszcze trzeźwe i w butach
Równie dobrze można przenieść do nich starą robotę, bo przecież nikt normalny nie wróci do PLK znów pracować za grosze.
Natomiast pogłębia to rozjazd między spółką A (CPK - dobrze opłacani ludzie w wygodnym i nowym biurze + praca hybrydowa) z spółką B (PLK - fatalnie zarządzana, naciskająca na pracę stacjonarną w przestarzałej centrali, która "remontowana" jest po jednym korytarzu przez 2 lata, w dodatku generując hałas, który pracownicy znoszą przez cały dzień pracy xD).
Rozwala też decyzyjność, bo PLK zarządza tym, co wybuduje CPK według własnego widzimisię. Przypominam, że w PL nie istnieje żadna koordynacja między spółkami, bo prezesi i zarządy ciągną ku sobie, a prowadzący projekty traktują to jako trampolinę w karierze, tj. by zabłysnąć i szybko zmyć się do wykonawcy lub innej firmy powiązanej, bo kto będzie pracował za gównopieniądze które płaci PKP PLK czy PKP SA? Skończy się jak zawsze, tj. ci z PLK będą się skupiać na zaprezentowaniu się (by trafić np. do CPK), a zarządy będą wiecznie skonfliktowane i będzie sto tysięcy zbędnych spotkań roboczych,z których nic nie wyniknie.
Nie da się ogarnąć patologii na polskiej kolei bez reorganizacji PKP PLK i PKP S.A., ze znacznym zwiększeniem zarobków w tych spółkach. Propozycja, by to CPK wyłącznie realizowało inwestycje kolejowe, to tylko proteza wynikająca z próby załatania skutków pisowskiej krótkowzroczności, tj. tworzeniu lepszych i gorszych spółek zarządzających infrastrukturą.
Czy istnieje bowiem jakiekolwiek uzasadnienie, by człowiek realizujący tę samą rolę w CPK, co realizował w PLK, dostawał 2-3x większe wynagrodzenie, skoro obie spółki są państwowe?
#cpk #kolej