Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace #ps5 #ps4 #gry

Hej. Zna się ktoś na rzeczy i może mi coś wyjaśnić. Zastanawiam się dlaczego w Cyberpunku 2077 zaimplementowanie metra zajęli im tyle czasu i zrobienie go tak, żeby można się było w nim swobodnie przemieszczać jakoś nie dali rady. Czy to technicznie jest tak skomplikowane? Na czym polega tu trudność?
  • 7
  • Odpowiedz
@Tulej_Tulejka: Gamedev jest trudniejszy niż ci / mi się wydaje. Zobacz ile czasu zajęła im sama optymalizacja i odbugowanie świata. To serio nie jest tak proste jak napisanie kodu metra, zrobienie modeli i wklejenie ich do silnika gry.
  • Odpowiedz
@Tulej_Tulejka: Pewnie już im czasu/budżetu nie starczyło. Tak jest w każdym projekcie IT, priorytety, budżet, czas, a po drodze korygowanie wszystkiego w zależności od problemów, które się pojawiają, czy priorytetów, które ulegają zmianie
  • Odpowiedz
@Biuakke: co ty #!$%@?. Przecież super gra była, zero bugów, zero exploitów, najlepszy model jazdy... xD przecież tabuny ludzi broniły redów jak talib islamu, daleko też szukać nie trzeba: niedawno przecież starfield był wychwalany chociaż jest gównem a na premierę był praktycznie niegrywalny.
  • Odpowiedz