Aktywne Wpisy
Kopyto96 +345
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
daeun +73
Tatuaż jest fajny. Tak. Gdy masz naście lat, fiu-bździu w glowie, a Twoje życie to głównie impreski w towarzystwie YOLO koleżanek. XD
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Wyniki były zaskakujące. Uczestnicy eksperymentu uzyskali najlepsze wyniki, biegnąc w oryginalnych butach Nike, przewyższając zarówno swoje własne buty, jak i te oznaczone jako podróbki. Chociaż różnice nie były duże, miały istotne znaczenie statystyczne. Wydaje się, że podświadoma wiara w markę i jej wartość mogła mieć wpływ na wyniki, dowodząc, jak potężny może być efekt placebo. Młodzi ludzie w oryginalnych butach Nike biegli najszybciej, co podkreśla psychologiczny wpływ marek na wydajność sportową, otwierając dyskusję na temat ich oddziaływania na decyzje i zachowania.
Eksperyment, przeprowadzony przez Dorona Malka, wykracza poza aspekty czysto fizjologiczne, rzucając światło na psychologiczny wpływ marek na naszą wydajność sportową. To zjawisko otwiera dyskusję o roli marek w kształtowaniu naszych decyzji i zachowań. Mimo że mechanizm efektu placebo jest dobrze znany, w życiu codziennym nadal nosi on coś magicznego, a jako konsumenci stajemy się nieodłączną częścią tego doświadczenia, świadomie lub nie. Przy kolejnym założeniu ulubionych butów sportowych warto zastanowić się, ile z ich wydajności wynika z rzeczywistości, a ile z siły placebo.
#ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #heheszki
Po biegu rozgrzewającym wydaje się logiczne że za drugim razem na tak krótkim dystansie zrobi się lepszy wynik.
"Nike Alphafly, użyte przez Eliuda Kipchoge podczas łamania bariery 2 godzin w maratonie, zostały zakazane".
Sama sprężystość podeszwy ma ogromny wpływ na wyniki. Od tego roku są nowe regulacja dotyczące grubości podeszwy, ilości wkładek itd
@pikpoland: aha, kupuję buty skejty Nike bo są bardziej wytrzymałe i dokładnie w rozmiarze mojej stopy, ale spodnie i bluzki to jakieś nołnejmy. Nie
@pikpoland: Nie ma lepszych w porównaniu cena/jakość. to po #!$%@? kupować inne ¯\(ツ)/¯
Od tych wspomnianych się zaczęło i dlatego teraz buty nie będą mogły mieć wkładki z kilku elementów tylko będą musiały być całością. I formacje o regulacjach są dostępne w Internecie.
https://obieganiu.pl/wydarzenia/1036-world-athletics-oglasza-wytyczne-dot-uzywania-butow-na-zawodach-nike-alphafly-zakazane
https://sklepbiegacza.pl/poradnikbiegacza/nowe-wytyczne-world-athletics-dotyczace-butow-beda-obowiazywac-od-2024-r-co-sie-zmienia.html