Aktywne Wpisy
hellyea +12
white_cap123 +9
Prawdziwy przegryw to nie jest ten co nigdy nie ruchał.
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
Mirki od jakiegoś czasu zmagam się z błędem P2096 w Ceedzie 1.4 109 KM z 2007 roku benzyna/LPG. Błąd nie występuje na benzynie, tylko na gazie. Auto było z tysiąc kilometrów temu na serwisie LPG z regulacja, gdzie rzekomo stwierdzono, że jest wszystko OK. Sonda za katem była w zeszłym roku wymieniana. Wtryskiwacze gazowe mają jakieś 15k km, czy możliwe że któryś wtrysk już niedomaga? Jaka jeszcze może być przyczyna? Podrzucam wykresiki, które dostałem od swojego mechanika (wolne obroty na benzynie, wolne na gazie). https://imgur.com/a/saJPNrz
Ich bym nie ruszał. Tak samo katalizatora.
Ltft i Stft nie ma na zdjęciu, można by było coś więcej powiedzieć.
Byłem u gazownika, coś tam poregulował, sprawdził instalację i kazał pojeździć parę dni na benzynie. Sugerował też, że problemem może być sprawność kata. Pojeździłem parę dni na Pb, jakieś 300-400km i błąd nie wrócił. Potem wrzuciłem z powrotem gaz, dwa dni akurat się bujałem tylko wokół komina i brak błędu, ale jak już wyruszyłem w
Może już sonda lambda za katalizatorem na wykończeniu jest. Jaki przebieg ma twój samochód? Najlepiej jakbyś złapał odczyty w momencie gdy błąd się pojawia.
Sondy pracują i kat też. Jeśli zdecydujesz się na ich wymianę wyrzucisz pieniądze w błoto, .
Moim zdaniem, wymiana tych elementów na nowe nie pomoże.
W 90% za taki stan rzeczy odpowiada lewe powietrze. Nie wierzę,
Niesprawny map sensor kosmiczne wartości pokazuję, więc należy wykluczyć jego niesprawność. Mierzy poprawnie i teraz są dwie opcję:
A) albo powietrze w kolektorze tam już jest i map sensor jego przepływu nie mierzy.
B) albo zawory za płytko się otwierają. Za mało mieszanki do cylindra podają.Tam 0,01mm decyduje.
Oczywiście to są moje wnioski i opieram się na tym co czytam. Czasami jak nie stoisz
@trzaichlac69: @crckl90 To ubogo to raczej z hamowania silnikiem jest. Bo korekty w tych momentach stoją w miejscu, jakby było rzeczywiście ubogo to by szły ostro na +.